آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

گل پسر 33 ماهه من

1393/1/28 10:56
نویسنده : مامان نسی
571 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

اين سپيد روي با موهایی به رنگ قهوه اي با چشماني درخشان بسان تيله اي سياه تنها اميد من است براي زنده بودن و زندگي كردن .

 

عشق مامان وبابا

 فقط پروردگارش مي داند كه چقدر اين روزها شيرين است.از كنار شیشه عسل كه ردمي شود عرق شرم بر پيشاني شيشه مي نشيند.

آرتين  را مي گويم،آیت مهرباني و  شيرين زباني .هرچه بگويم كم گفته ام از شيريني اش .خـــدایــا بســـلامت دارش.

" پـــــسرم  33 ماهه منعــاشــقانه دوســـتت داریم "

 

        قلب      ماچ       قلب      ماچ      قلب       ماچ      قلب      ماچ      قلب 

:حرفهاي خوشمزه آرتين

داريم ميريم شمال از كنار سد منجيل داريم رد ميشيم بابا رضا ميگه آرتين دريا رو ببين برگشتي جدي به آب نگاه ميكني وميگي ماهي رو ببين چقدر تعجبگندست

دوست نداشتي تو مسافرت كمر بندت رو ببندي بلند بلند ميگفتي تو رو خدا تو رو خدا باز كن نقطه ضعف ما رو ميدونستي كه چي بگي اوه

دوست داري سوار ماشين بشي پنجره رو باز كني وما ميگيم نكنبرگشتي ميگيزبان دستم سرد شه ميبندم

يه روزم برگشتي به بابا رضا ميگي ستاره رو ببين بابا رضا به آسمون نگاه كردني شما زود پنجره رو باز كردي

ميايي محكم بغلمون ميكني وميگي عاشقتم- فدات شم-نازگل من

بعضي وقتها كاري ميكني وانتظار تشويق داري كه از شانس ما اون لحظه كنارت نيستيم نیشخندوبلند بلند ميگي مــــاشـــــالا

بابا رضا از شما ميپرسه خوشگل آرتين كيه ميگي:عَ دوزا

روزهاي اول سال ياد گرفته بودي وبه همه ميگفتي:عيدتون مبارك

تو عيد ماماني،بابايي،باباجون،مهين جون رو كم ميديدي برگشتي ميگي نسيم جون دلم تنگ شده

تو كرج عاشق روزبه شده بودي وبهش ميگفتي:روبزه

ازت  پرسيدم آرتين بزرگ شدي ميخاي دكتر بشي ميگي نه ميگم پس ميخاي چيكاره بشي ميگي ناننده هواپيما ميگه پس ميخواهي خلبان بشيعصباني شدي وميگه ناننده هواپيما

خيلي جدي ميايي وميگي 

دعوانــَـكـــونيــــــــــــــــا-پي پي نــَـكونيــــــــــــــــا-آدامستو قورت نَِديــــــــــــــــــــا........

ميايي نزديكم ومثلا داريم با هم صحبت ميكنيم كه يهو محبتت نسبت به من ميجوشه و لپ منو ميگيري

(وميگي زَهــَر(كلمه كه من هر از گاهي بهت ميگم

 

 

 

 بياد گرفتي وميگي:نسيم جون من ماشالا خيلي با هوشم

بابا رضا يه اصطلاحي استفاده ميكنه و ميگه قربان مـَرامـِت (به ياد مرتضي وعمو متين)و شماهم ياد گرفتي وميگي قربان مـَمارِت

تو ايام عيد بابا رضا ميبينه صدايي از شما در نمياد ومياد ميبينه رفتي سراغلوازم آرايش من وهمين كه بابا رضا رو ميبيني ميگي ع دوزا برو اتاقم با اسباب بازيام بازي كن منم الان ميام

............................................ 

 

قلب

پسندها (1)

نظرات (12)

مامان آرتین (الهه)
28 فروردین 93 16:50
وااااااااای خدای من ، خییییییییییلی بانمک شده عکست. دوست دارم عزییییییییییییییییزم ممنون
مامان سونیا
31 فروردین 93 15:37
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است روزت مبارک بانو ممنون وهمچنين
مامان ابوالفضل
3 اردیبهشت 93 19:54
سلام سلام سلام این جیگره 33 ماهه مال ما خدا حفظش کنه دلم براش تنگ شده بود
مامان فرنيا
7 اردیبهشت 93 10:16
عروس بزرگتر از داماد باشه اشكال نداره؟ دختر من عروستون بشه؟ ما كه از خدامونه يه عروس به ايننازي داشته باشيم اما تعريف از خود نباشه هي همه درخواست ازدواج ميدن بچم فكر كنم دلش مهربون باشه به همشون قول ازدواج داده
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
7 اردیبهشت 93 15:26
عزیزم 33 ماهگیت مبارک. خیلی شیرین زبون شدی ماشالله ممنون
مامان الهه
8 اردیبهشت 93 2:50
سلامممممممممممممممم. دلم کلی براتون تنگ شده بود. 33 ماهگیت مبارک عسل خاله. فدای شیرین زبونیاتو شیطنتات بشم منننننننننننننننن. نسیم جون کلی خندیدم از دستش.
مامان الهام
9 اردیبهشت 93 11:00
عزیزم 33 ماهگیت مبارککککککککککککک
سمیه مامان سارا و پارسا
10 اردیبهشت 93 15:43
سلام نسیم جون نظر دهی پارسا رودرستش کرد خانومه آرتینه و ببوس آخ جون حتما ميان تو وب پسملي
سارا
12 اردیبهشت 93 16:58
سلام خاله نسیم به مامانم گفتم گفت کد قالبش دست کاری شده بود اون خانومه که قالبش و درست کرد مشکلش و حل کرد. اینقدخاله دلم میخا آرتین و ببینم ممنون آبجي سارا جون منم خيلي دوست دارم شماهاروببينم
مامان رها
13 اردیبهشت 93 10:29
وای که چه خوش تیپ وچه شیرین زبون منتظر عکسای جدیدت هستیم
مامان ماریا
28 تیر 93 15:20
سلام رمز لطفا اگه ممکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پگاه
15 مهر 93 9:04
آرتین جون هر چی میپوشی خوش تیپی ممنون خاله جون مهربون