آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

مه روی 57 ماه من

1395/1/22 8:31
نویسنده : مامان نسی
584 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

آرتین  مهربون من ، عاشقتم

تو شدی تمام دار و ندار ، زندگیم

تو شدی همدم تمام روز و شبهای من

تو شدی بودنم

عاشقتم عشق کوچولوی من

احساس می کنم تو ابرهام وقتی تو در آغوشمی

احساس می کنم غرق در زیبا ترین لحظه های زندگیم

وقتی  تو بهم لبخند می زنی 

عزیزم تو بهترین و زیباترین و دوست داشتنی ترین پسر دنیایی

چه با شوق میخوانم چشمانت را و چه عاشقانه می گیری دستهایم را

چقدر قلبت زیباست...

چه بی انتهاست قصر عشق تو

و من چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم

در کنار تو

تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتر.

اینقدر بانمک و باشعور و عزیزی که دلم می خواست وقتی از ته دل می خندی لحظه رو تا ابد ثابت نگه دارم

عاشقتم ای پسرک 57 ماهه من

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ    متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ     متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (1)

نظرات (0)