آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

فرشته 32 ماهه من

1392/12/24 9:53
نویسنده : مامان نسی
496 بازدید
اشتراک گذاری


 

روزها و ساعتها رو به  عشق بوی نفست طی میکنم 

تک فرزندم 

تو رو دوست دارم  به خاطر پاکی ت ...

به خاطر وجوده لطیفت ...

به خاطر دونه دونه لحظه های خاطره انگیزت .

پسرم میدونم که همون خدایی که تو رو به من هدیه کرده قسم نامه ای از من گرفته .

به پاس همون قسم نامه شبی نیست که به بوی نفست سیرآب نشم و خدایم رو شکر نکنم .

قسم خوردم برایت بهترین مادر دنیا باشم . شک نکن آرتینم .

نفسم ....دوردونه پسرم ...

فرشته ٣٢ ماهه من

باز میگویم تو رو دوست دارم 

و یکباره تموم گلدونهای خونه پر میشه از اقاقی ...از اطلسی های ناز بنفش .

و به پاس مادری رها میشوم در دست نوازش های کودکانه ات .

و میسپارم خود رو به دست فردا ...فردایی که به نام تو نشون خورده ...به نام پاک فرشته ای از جنس آدم . 

پسرم . آرتینم .

کوچک مردِ  ٣٢ماهه من

‫بی شک  خدا مرا دوست دارد . 

نفسم ....

خوشحالم که میبینم با پشتکار و لذت و عشق , پله های ترقی رو در سن کمت به سرعت  طی میکنی .

تو تک پسری هستی از  همه نظر ایده آل و عالی .

یه پسره موفق و شاد و دلزنده ...یه پسره باهوش و اکتیو ...یه پسری که با همون قدمهای کوچیکش از خیلی ها جلوتره .

زندگی من و بابایی ...

دنیا به کامت شازده پسر تخیلی ناز من شیرین شیرین شیرین.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله نرگس
26 اسفند 92 1:45
32 ماهگیت مبارک عزیزم سال نو هم پیشاپیش مبارک ممنووووووووووووووووووون
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
26 اسفند 92 1:47
عزیز خاله 32 ماهگیت مبارککککککککککککک امیدوارم تو همه مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم. ممنون خاله مهربون
مامان سونیا
26 اسفند 92 19:18
خداوندا ، در این واپسین روزهای سال دلم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان ، هر کجا زخمی است مرهم ، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آن را فرا گیرد . پیشاپیش سال نو مبارک ، سال خوبی داشته باشی .
مامان فرنيا
28 اسفند 92 10:13
عزيزم 32ماهگيت مبارك ببخشيد دير شد اخه نزديك عيد است و كمتر ميام و هروقت هم ميام با عجله اما هميشه به يادتون هستم عيدتون مبارك