آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

چهارشنبه سوری سال 92 مبارک

1392/12/27 23:17
نویسنده : مامان نسی
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

                   

آتيش آتيش

 آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش

و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم

سرخی تو از من ، زردی من از تو

 

قلب    قلب     قلب    قلب     قلب     قلب     قلب     قلب     قلب     قلب
آرتــــیــــــنم

  با یاد سرخی گونه هات،درخشـش چشمات

 

سوزاننـدگی لبـهات،داغــــی عشقــــت

 از رو آتــیش میپرم

 


    دوستت دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری من

پس دستانت را به من بده تا با هم از رو آتش بپریمم پسرک نازمن

بغل   قلب    بغل   قلب    بغل   قلب     بغل   قلب      بغل

 

                    6   5   2


آتيش بازي

فشفشه بازي

بابايي وآرتين

زردي من  از تو سرخي تو از من

پسر نازنينم ما امسال چهارشنبه سوري طبق رسم هميشه اول رفتيم خونه مامان جون اينها وبعد از آتيش بازي براي شام رفتيم خونه ماماني اينها

خوش تيپم

آخ جون كادو

چون شما عاشق باب اسفجي هستي دايي جون و بهار جون براي كادوي چهارشنبه سوري يه باب اسفنجي بزرگ برات خريده بودن

وبعد از شام هم رفتيم خونه مامان مهين وهمه عمه ها براي شام اونجا بودن و زماني كه ما سيديم اونجا هنوز سفره شام باز بود يه چيز جالب امشب براي اولين بار شما با اشتها ماهي خوردي وشب نشيني ما خونه مهين جون تا ساعت 12 طول كشيد شب خيلي خيلي خوبي بود وبه ههمون حسابي خوش گذشت

قلب   قلب    قلب    قلب    قلب     قلب    قلب    قلب

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان فرنيا
28 اسفند 92 10:12
سال نو را پيشاپيش به شما و خانواده محترمتون تبريك ميگم ايشالله سالي پر از خيرو بركت و شادي در پيش رو داشته باشيد ممنون خاله جون سال نو شما هم مبارك باشه با اين دخمل ناز وگلتون
آویسا جون خاله مینا
28 اسفند 92 11:18
دوستت دارم آتيش پاره چهارشنبه سوري مبارک
سمیه مامان سارا و پارسا
14 فروردین 93 20:17
سلام نسیم جونی خوبی جیگر . نوروزت مبارکم ایشالا همیشه سالم باشید میگم نسیم جون آرتین هنوز پوشک داره ؟ میخوام پارسا رو عادتش بدم میگن زوده .خسته شدم از عوض کردن دیگه سلام گلم سال نو شما هم مبارك باشه آرتين پارسال نزديك 2سالگيش خوب همكاري ميكرد ومنم مثل شما به حرف بقيه گوش كردم و زياد قضيه پوشك رو جدي نگرفتم واين موضوع تا الان برام كش دار شده وآرتينم تنبل شده به جاي اينكه بگه جيش دارم ميگه پوشك ميخواهم
سمیه مامان سارا و پارسا
16 فروردین 93 16:08
ای جووووووووووووونم آرتین . راحتتره خوب منم بودم نمیگفتم . ببوسش جیگرو
سیدمهدی
20 فروردین 93 3:42
وااااااااااااااای بزنم به تخته این وروجک پسره یا دختر؟خدا انشاالله حفظش کنهمامانش از طرف من بوسش نکنی بخدا مدیونی