آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

3سالگي گل پسرم

1393/3/19 9:28
نویسنده : مامان نسی
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین      

پسرك نازم آرزو داريم ناخواسته به دست آوري آنچه را كه خواسته ات است

وشگفت زده با خود بيانديشي آيا كسي برايم روزي اين چنين آرزويي كرده بود 

                                 بــــــــــــــدان

آن روز بدان كه در چنين روزي پدر ومادرت اين چنين آرزويي برايت كرده اند

پسرك نازم،مرد جوان من   سال زادروزت در چنين روزخوش يمني 

(11شعبان تولدت حضرت علي اكبر روز جوان) مبارك باد

نازگل من            

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (5)

نظرات (8)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان فرنيا
20 خرداد 93 10:56
عزيزم تولدت مبارك
مامان الهام
20 خرداد 93 18:25
عزیزم 3 سالگیت مبارکککککککککککک مر30
مامان سونیا
21 خرداد 93 8:28
تولدت مبارک آرتین کوچولوی عزی 30 سالگیت رو ببینیم گل پسر قند عسل ممنون خاله مهربون
مامان زينب و خاله جون
21 خرداد 93 11:10
به به مباركا باشه تولدت شادوماد ما
مامان رها
22 خرداد 93 8:48
عزيزم تولدت مبارك البته به سال قمری ممنون
مامان آرتین (الهه)
26 خرداد 93 11:05
عزیزم تولدت مبارککک ببخشید دیر اومدم
آوا مامان رادین
26 خرداد 93 12:53
تولدت مبارک آرتین جونم دلم هم برای خودت و هم برای نوشته های قشنگ مامان نسی تنگ شده خیلی ولی خیلی کم فرصت میکنم سر بزنم ولی همیشه دوستتون دارم بهترینهای دنیا رو برات تو سالروز تولدت آرزو میکنم نسیم جان ممنون که به من سر میزنی عزیزم
خاله نرگس
26 تیر 93 9:02
ای جان عکسو دیدم ماشاله چه آقای خوش تیپی هستی شما بازم تولدت مبارک عزیزم ممنون خاله جون