آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

گل پسر35 ماهه من

1393/3/24 14:07
نویسنده : مامان نسی
537 بازدید
اشتراک گذاری

این دوست داشتن است این همان حس قشنگی است که دلم میخواهد


او درون دل من جای باز کرده است


کودکی بازی گوش ونازنینی با هوش


باچشانی مشکی وپوستی گندمگون و گیسوانی چو شب بی مهتاب

که نسیم خوش او دلها برده ز کف


آری  آری  آری

 

دوستش میدارم


قهقه های قشنگش که همه مستانه


حاکی از سر درون خوش اوست


دوستش میدارم من که خود میدانم


او یقین سهم من است
                 

پسرك نازم    ماهه نفسم به نفست بنده تويي همه چيز وهمه كسم

شيرمرد تولدت مبارك

شيرمردم

                 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان الهام
24 خرداد 93 16:55
عزیزم مبارک باشه
مامان فرنيا
25 خرداد 93 10:07
واي ماماني پس منتظر يك تولد باشيم ميگم بچه هاي اين دوره زمانه خيلي خوشبحالشون است هم هرماهه براشون ماهگرد ميگيرم هم سالي دوبار تولد دارن به قمري و به شمسي آره والا
مامان آرتین (الهه)
26 خرداد 93 11:06
تو عشق منی آرتین جون. 35 ماهگیت مبارک
مامان آرتین (الهه)
3 تیر 93 12:24
سلام نسیم جون.خوبین؟ چرا نمیتونم تو پستهای جدیدت نظر بذارم؟؟ سلام گلم نميدونم چرا با چه نرم افزاري وارد ميشي؟؟؟؟؟