آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

سال نو مبارک ای فرشته محبوب من

1392/12/29 20:00
نویسنده : مامان نسی
546 بازدید
اشتراک گذاری

 

در این واپسین ساعتهای سال اگر خوشبختی 1برگ است،من درخت برایت آرزو میکنم.اگر امید 1 قطره است، من دریا برایت آرزو میکنم. اگر دوست سرمایه است، من خدا را برایت آرزو میکنم.

قلب   قلب    قلب    قلب    قلب    قلب    قلب    قلب    قلب    

پسرک ناز من

پسرکم بهار ثانیه ثانیه می آید واینجا پدر ومادری هست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارند
 
 بغل   بغل    بغل    بغل     بغل     بغل    بغل      بغل
قلبآرتینم پاره تنم سال نو مبارکقلب
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان علی خوشتیپ
3 فروردین 93 11:21
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . سال نو مبارک http://upload7.ir/imgs/2014-03/50267199809289359551.jpg ممنون خاله سارا
مامان پارسا
8 فروردین 93 16:49
آرتین جون سال نو مبارک انشالا امسال سال بسیار خوبی داشته باشی . ممنون خاله جون مهربون
الینا گلینا
11 فروردین 93 20:24
*** سال یک هزار و سیصد و نود و سه مبارکــــ باد *** این عید پر از عطر دل انگیز خـــداست سرشار ترین آینه ی خــــاطره هاست نوروز خوشت همیشه رنگین با عـشق آراسـته با دلی که همراه خـــــداست. به به چه خوش تیپ.ان شا ا.. عکس دادادی بگیری عزیزم.
lfs38cyxJBPalw1sB_fHrPIJ5-vURJN92sTxZwaItcyuflUyLxgrvMGAeeQIJ3LU3i6FtW_1Uo6-I0k4tZ_AYw..
15 فروردین 93 16:46
سلام............... 1393 تا سلام سال نو تون مبارک. انشالله که سال خوبی را شروع کرده باشید و تا آخرش هم خوب خوب در کنار هم روزها را بگذرونید. دوستتون داریم زیاااااااااااااااااااااااد
امیر مهدی و عمی
19 فروردین 93 0:12
سلام مهربون مامان سال جدید و خدمت شما وخانواده محترمتون تبریک عرض میکنم امیذوارم که سالی سرشار از سلامتی و موفقیت رو شروع کرده باشید و تمام لحظاتتون قرین رحمت الهی باشه
آوا مامان رادین
19 فروردین 93 11:09
نسیم عزیزم سلام و معذرت بابت دیر اومدن. ولی ما هم حسابی مشغول خونه تکونی و آماده شدن برای سال جدید بودیم. امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی رو شروع کرده باشین و با سلامتی و شادی هم بگذرونین. واقعا دلم برای آرتینی تنگ شده بود. این چسرک خوش تیپ رو به جای من ببوس. دوستون دارم ممنون من با اينكه نميتونستم زياد بيام تو وب اما واقعا به ياد همه دوستاي خوبم بودم
مامان فرنيا
19 فروردین 93 13:45
سلام سال نو مبارك ايشالله سال پيشرو سالي سرشار از موفقيت باشه براي شما و خانواده محترمتون
مامان رها
22 فروردین 93 21:01
سلام نسیم جونم سال نو شما هم مبارک امیدوارم سال خوبی باشه براتون عزیزم خیل یئدلم برا این گل ÷سرت تنگ شده بود
مامان پارسا
23 فروردین 93 0:13
بابا کجایی هر چی میام نیستی !!!!!!!!!!!!! هستم هي دارم عكس آپلود ميكنم تموم نميشه به زودي با دستپر ميام
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 فروردین 93 9:30
سال نوتون مبارک. با ارزوی سالی پر از شادی و موفقیت
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
8 اردیبهشت 93 3:09
وای خدا جونم چه عکس خوشگلی واسه عید عشقمو بردید آتلیه؟ الهه جون نخديا از تير پارسال قرار بود ببريمش آتليه نشد تا بهمن ماه اين عكسا چند منظوره شده