آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

گشت وگذار در طارم

1392/1/20 15:05
نویسنده : مامان نسی
369 بازدید
اشتراک گذاری

                                  

جیگرم ما تصمیم داشتیم که جمعه 9 فروردین بریم طارم باغ بابا غلام که زد شما مریض شدی اول تصمیم گرفتیم که نریم اما بعد منصرف شدیم و رفتیم

بابا رضا میگفت اونجا گرمه و آفتاب برا آرتین خوبه به همین خاطر جمعه صبح ساعت  7 همراه

دایی میثم ،بهارجون و خاله سمیرا(دختر داییم)وعمو اکبر وارشیا رفتیم طارم

که حسابی هم بهمون خوش گذشت با این که شما مثل همیشه شارژ نبودی اما در کل به شما هم خوش گذشت وشب ساعت 9 هم برگشتیم خونه

اینم آرتین تو باغ بابا غلام مهربون

عشقم،عمرم،جونم

                                               


عشقم

پ ن:عزیز دلم با این شما مدام تو آفتاب بودی اما مدام آب ریزش بینی داشتی به همین خاطر  مدام لباس گرم وکلاه سرت بود تا خدایی نکرده بدتر نشی اما در کل هوا خیلی گرم بود

 

نفسم

 عاشق این جور نشستنتم

آرتین وارشیا جونم

پ ن: عزیز دلم ارشیا بلد نبود این مدلی بشین اما از شما یاد گرفت،زمونه عوض شده بزرگترها از کوچیکترها چیز یاد میگیرن

قربون اون خنده هاتون بشم

اینم رودخانه زیبای قزل اوزن

نازنینای من

عزیز دردونه ام پارسال ما تو روز درختکاری خواستیم برات درخت بکاریم که هوا سرد بود وموند برای اردیبهشت که درخت انجیر رو که بابایی برات خریده بود رو آوردیم طارم واینجا کاشتیم

شما هم بعد از پیدا کردن درختت حسابی باهاش بازی کردی

امسال هم خواستیم این کار رو انجام بدیم اما تو ایام عید درخت نبود ایشالا دفعه بعد که رفتیم باغ حتما دومین درخت زندگیت رو هم میکاریم

لبخندوای فکر کن هر سال یک درخت چه شودلبخند

آرتین ودرختش

مامان درختمو ببرم خمونه

بر لب جوی بشین وگذر عمر ببین

پسر ساکت من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان پارسا
21 فروردین 92 1:34
آخی عزیزم ایشالا زودتر خوب شی .

اون عکسی که داره به درختش نگاه می کنه خیلی خوشکل شده.




ممنون

مرضیه جونم نمیدونم چرا اما من هر وقت ارشیا رو میبینم یاد پارسا میوفتم فکر کنم چشماشون یکم شبیه همه

مامان سونیا
21 فروردین 92 8:34
به به همیشه به گشت و گذار وبهتون خوش بگذره راستی گل پسر الان چطوره حالش خوبه ؟

خدا رو شکر بهتره

مامان محمد مانی
21 فروردین 92 14:08
من عاشق کتونی های آرتین شدم چقدر خوشگلن
همیشه خوش باشید.

ممنون

ندا مامان پارسا و آریسا
22 فروردین 92 18:22
الهی بمیرم ، از چشماش معلومه حالش خوب نیست . چه کار قشنگی هرسال یک درخت ، خیییییییلی قشنگه حتما ادامه بدین


ممنون حتما






رها مامان راستین
26 فروردین 92 17:35
وقتی میوه داد به ما هم انجیر بده ها


حتما