آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

آرتین خـــــــــــــــــــان

1394/10/22 23:30
نویسنده : مامان نسی
479 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر نازنینم

امروز 1394/10/22 درست روز جشن 4.5 سالگی شما یه اتفاق خیلی خاص وخوب افتاد

ساعت 13:00 خانم مقدمی مدیر مهدت با من تماس گرفت وگفت امروز قراره بچه های پیش دبستانی رو ببرن صدا وسیما برای برنامه خاله شاپرک

واگه ما هم مایل باشیم شما رو هم ببری

کهمن سریع با، بابا رضا مشورت کردیم ونظر به رفتن شما گرفتیم

ساعت 14:00 من مرخصی گرفتم واومدم خونه ومامانی هم شما رو آود خونمون وپس از آماده شدن این تربچه ما ساعت 15:00 با هم رفتیم مهد

واز اونجا هم دست جمعی رفتیم صدا وسیما

ومن شما رو با یک آیت الکرسی روانه صدا و سیما کردم

وبعد برگشتم شرکت که خانم مقدمی ساعت 16:00 تماسگرفتن وگفتن برنامه زنده پخش میشه

وااااااااااااااای من ونمیگی داشتم از استرس میمردم وسریع به همه گفتن شبکه اشراق رو نگاه کنن

وااااااااااااااااااای خیلی بامزه خودتو معرفی کردی وگفتی

اسمت:آرتین خانه

واااااااااااااااای الهی من قربون اون حرف زدنت بشم

بعدش هی مجری میومد واز شما سوال میپرسید

اونقدر جلوی تلویزیون قربون صدقت رفتم که نگو

همه دوستان وآشناها هم برنامه رو نگاه کرده بودن واونایی که موفق نشده بودن برنامه رو ببینن فردا تکرارشو دیده بود

واااااااااااااااای چه صحنه ای بود از این که میدیدم تربچه من واسه خودش مردی شده وبه سوالات مجری درست جواب میده

تازه خیلی مودب هم رو صندلی نشسته بودی

عزیز دلم سی دی برنامه رو برات نگه میدارم تا خودت بعدها ببینی که چه جیگری شده بودی

وشب هم تولد بهار جون بود وشما اصلا به بهار جون اجازه فوت کردن شمعها رو نمیدادی و مدام ما شمعها رو روشن میکردیم وشما فوت میکردی

کلا روز خیلی خیلی خوبی رو داشتیم

یعنی روزی که این میوه ناز ما 4.5 ساله شده

 

پسندها (3)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.