آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

اولین خرید پسرکم

1395/2/20 12:34
نویسنده : مامان نسی
600 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

نازگل مامان امروز95/02/20 داشتیم با هم میومدیم خونه که سر کوچه من بهت پیشنهاد دادم بری و از مغازه عمو بهنام شیر بخری ویکم هم بهت پول دادم و پیشنهاد خودت این بود که واسه خودتم یه چیزی بخری که منم موافقت کرد

وشما سریع رفتی داخل مغازه و من از بیرون نظاره گر خرید شما بودم که شما پس از ورود به مغازه خم شدی ویه بسته از قفسه برداشتی

پ ن: به نظرم رسید چیپس ،پفک ،یفیلا برداشتی

وبعدشم یه بطری شیر رو نشون دادی و در آخر یه بسته آدامس هم برداشتی همین که خریدت تموم شد من به سمت شما اومدم وبا یک صحنه جالب روبرو شدم

پسرک ناز من فقط برای خودش یه بسته آدامس گرفته بود واون بسته که از دور من دیدم چیزی نبود به جز یک بسته ماکارونی

میگم مامان چرا ماکارونی برداشتی

میگی آخه من ماکارونی دوست دارم

خریدم تا فردا برا شامم ماکارونی درست کنی

عاشقتم پسرک باهوش ومهربونم

محبت   محبت   محبت    محبت    محبت    محبت    محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)