آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

نظرات (21)

کوزه گر
12 آذر 91 11:39
دوست عزیزم سلام جشنواره یلدا (91) شروع شد. تا شب یلدا هر روز یک ایده درباره این شب، در "ایده های ناب" ببینید.
مریم
12 آذر 91 12:35
وای قربون دوماد گلم بشم که اهل کار تو خونه هم هست خوشبحال دختر منکه همچین شوهر ماهی داره . باید زودتر دخترم رو بیارم . بوسسسسسسسسسس از طرف یه مادر زن که عاشق دومادشه

خدا راضی باشه از این مادر زن مهربون

مامان آرتین (الهه)
12 آذر 91 13:25
آفرین نسیم جون. گل پسر مسئولیت پذیری تربیت کردی

ممنون چیکار کنیم امان از دست دخترای امروزی باید پسرا
همه کار بلد باشن
مامان ابوالفضل
12 آذر 91 16:09
به به به
مامانی پس دیگه غم نداری

آره دخمل دیگه میخواهم چیکار آرتینی همه کارست تو خونه

فاطمه مامان الينا
13 آذر 91 11:55
نسيم جون پس راز برق زدن خونه ات اينه.كه آرتين خان تميز مي كنه.

اگه ریا نباشه آره خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مریم مامان محمد مانی
13 آذر 91 14:01
آفذین به تو پسر گلم که می بینی مامان میره سرکار خسته میاد کمکش می کنی
مامان ابوالفضل
13 آذر 91 15:13
سلام عزیزم، ابوالفضلم در مسابقه ی نی نیه فشن شرکت کرده
کد رای گیریش0045 هستش، راستش اصلا دلم نمیخواست درگیر اینطور رای گیری بشم ولی گفتم خب یه بارش اشکال نداره
هر وبلاگ می تونه دو تا رای بده
خوشحال میشم به پسریه من رای بدین
با لینک وبلاگ زیر در قسمت ارسال نظر
http://ninimod.niniweblog.com/post24.php

ندا جونم قبل از اینکه شما بگی من رای دادم بوس بوس آخه آنلاین به من میگن نـــــــــــــه

مامان کوثری
14 آذر 91 9:18
عزیزم گل پسرتون با کد 0060 تو مسابقه شرکت کرده براش تبلیغ کنید
مامان آرتین (الهه)
14 آذر 91 10:53
بهت رای دادم خوشگل خاله

مرسی خاله

مامان پارسا
14 آذر 91 15:18
سلام به آرتین جون خوشکل رای دادم راستی پارسا هم تو مسابقه سرکت دادم اگه دو تا رای تون رو استفاده نکردین یکیشو بذارین واسه پارسا البته اگه دوست دارین . مرسی

راستی حتما حتما

رادین عشق زندگی
14 آذر 91 20:51
سلام خاله نسیم من رفتم به دوستی جونم ارتینی رای دادم امیدوارم اول بشه...

مر3030303030

مریم
14 آذر 91 21:13
با افتخار میتونم بگم دوماد خودم از همشون خوش تیپ تر بود منم با هر دو تا وبلاگام بهت رای دادم گلم بوسسسسسسسسس

وااااااااااااااااااای مرسی مامان جون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
15 آذر 91 8:26
قربونت برم که انقدر پسر مهربونی هستی و به مامان کمک میکنی.

مرسی خاله جون

مریم
15 آذر 91 11:03
راستی نسیم دیروز عکسای آرتین رو به علی نشون دادم کلی ذوق کرد که چقدر این بچه باهوشه که اینقدر قشنگ طبل میزنه و نظافت میکنه و .... منم با افتخار بهش گفتم ببین پس زن با درایتی داری گفت چرا ؟؟؟ گفتم آخه آرتین رو نشون کردم واسه دخترم قراره دومادم بشه شوهرمم کلی ذوق دومادشو کرد

واقعا خجالت زدمون کردیم خوش به حال آرتین که یه همچین مادر زن وپدر زن خوبی داره بوس بوس
راستی از عروس ما چه خبر هنوز خبری نیست یا هست به ما چیزی نگفتی

♥ الهه مامان روشا جون♥
15 آذر 91 15:07
سلام نسیم جون به آرتینی رای دادم.ایشالا برنده بشه.
آفرین بهت آقا آرتین که کمک مامان جونت میکنی.

قسمت

مامان رها
15 آذر 91 16:30
سلام نسیم جونم حتما رای میدم به آرتین رای ندم به کی رای بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟;http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(2).gif)

ممنون

خاله زينب
18 آذر 91 8:41
واي پسر مهربون من تو خونه به مامانش هم كمك ميكنه قربونش برم
رها مامان راستین
19 آذر 91 16:53
عزیزم بهت رای دادم به به دستت درد نکنه تمیز شد مثل خودت گل شد

ممنون خاله رها

آوا مامان رادین
25 آذر 91 11:56
به به چه پسر تمیزی.
ninipics
26 آذر 91 19:04
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... آرتین جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
مامان ماهان
28 آذر 91 15:58
قربون دستای کوچولوت