آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

معجزه من

1391/9/19 12:18
نویسنده : مامان نسی
458 بازدید
اشتراک گذاری

                                

تو خورشید هستی؟

یاکه ماه؟

یا همان فرشته کوچکی که خدا به ما هدیه داده؟

تو هر چیزی که بخواهی هستی

تو یک معجزه هستی

بله،یک معجزه کوچک وناز

به اسم

آرتــــــــــــــــــــــــــــــــین

 

                            

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤                   ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عزیز دلم دیگه هرروز کارهای خاص وبامزه انجام میدی که دل من برای هر کارت ضعف میره

5شنبه داشتیم باهم برج هوش بازی میکردیم که الان  4 تامکعب رو خوب میتونی رو هم بذاری ولی بیشتر که میشه من باید بیام به کمکت چون برجت زود متلاشی میشه واگه متلاشی نشه خودت تو سیم ثانیه پخش زمین میکنی کار جدید که یاد گرفتی این بود که اول یکی یکی مینداختی تو ظرف ولی بعد از چند لحظه دیدم داری تلاش میکنی و3تا 3تا ازمعکب هارو میگیری دستت وباهم میندازی تو ظرف که حسابی خوردنی شده بودی وخودتم خوشت اومده بود ومدام اون انگشتای نازتو باز میکردی تا بتونی مکعبهای بیشتری تو دستت جمع کنی

              ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤         ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤         ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

امروز صبح خونه مامانی از وقتی که رسیدیم هی این جمله رو تکرار میکردی ما که نفهمیدیم منظورت چی بود شاید خودت بعدا بهمون بگی چی میگفتی

(مامانی دیش دَ دَ)

                                     ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

گوشی تلفن وبرمیداری ومیگی اَ اُ(الو) وبعد یه کوچولو مکث میکنی وبعدا غش غش میخندی واین کارو چند بار تکرار میکنی تا اینکه خسته بشی وبری دنبال یه کار دیگه

                          

        

اینم از شیطنت جدیدت تو خونه خاله سمیرا

پسر شیطون من

گـــــــــــــــــــــــــلم خطر ناکه

حالا به نظر من با این وروجک باید چی کار کنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

امیر مهدی و عمی
19 آذر 91 11:30
سلام خیلی وبلاگتون جالبه و قشنگه پسرگلتونه که ماهه ببوووووسینش: خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید اگه با تبادل لینک هم موافقید خبر بدیدX
رها مامان راستین
19 آذر 91 16:50
عزیزم کارای بامزه میکنی

بامزه یا خطرناک

مامان رها
19 آذر 91 22:33
نسیم جون میبینم که آرتین خان هم مثل رهای من شیطنت هاش داره خطرناک میشه من که دیروز یه مهمونی رفتم و دیگه پشت دستم رو داغ گذاشتم برم جایی چون رها وله وله کرد تمام هنرنماییشو رو کرد و .........................


ای جونم میبینم همدردیم بوس بوس

مامان کوثری
20 آذر 91 11:11
سلام عزیزم ممنونم تو مسابقه شرکت کردین و از حضور گرمتون ممنونیم بازم بهمون سر بزنید
مریم
20 آذر 91 12:58
نسیم جونم مواظب داماد گل من باش . قربون اون شیطونیای با نمکش بشم . جمله اشم اینه که میگه مامانی که زن من به دنیا میاد ؟ تلفنی هم میخواد با دخمل من حرف بزنه . بهش بگو دعا کنه زودتر خدا یه نی نی به خاله مریمش بده حالا اگه پسر هم شد قول میدم زود واسه زن آرتین اقدام کنم

الهی من قربون اون عروسم بشم خوب مریم جون اگه خدا بهت پسری داد من قول میدم یه دخمل بیارم تا بشه عروست
خوب بیــــــــــــــــد

سمیه مامان پارسا
21 آذر 91 8:39
سلام خوبی ایشالا نسیم جون؟ گل پسرت شیطون شده ها. البته اینها هم لذت بخشه چون دیگه تکرار نمیشه.
ببوسش

ممنون خاله سمیه مهربون

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 آذر 91 9:16
عزیزم. تلفن صحبت کردنش عین آرتینه منه. ولی آرتین بازی هوش دوست نداره فقط جدیدا با خونه سازیهاش بازی میکنه.

ای جونم مامان سعیده این یه رازه به کسی نگیااااااااااااا همه آرتینا باهوشن وذبل وشیطون
بوس بوس

مریم مامان محمد مانی
21 آذر 91 13:02
ای جانم................. چقدر شماها بلا شدید
راستی نسیم جون یه چند وقته می خوام ازت بپرسم یادم میره:
بلاخره آرتین را شبها تو اتاق خودش می خوابانی؟ تنها؟
2- شبها چند بار برای شیر بیدار میشه؟
3- نیمه شب بیدار نمیشه دنبالت بگرده گریه کنه؟

مریم جون تو وب پسری جواب دادم

♥ الهه مامان روشا جون♥
21 آذر 91 14:08
ای جانم قربون اون تلفن حرف زدنت بشممممم.شیطون من اونجا چی کار میکنی.
نسیم جون حالا شما میگید پسره و از قدیم گفتن پسر بچه ها شیطونن ما با این زلزله هامون که مثلن دخترن چی کار کنیم؟

الهه جون الان دختر وپسر نداریم همشون یه پا وروجکن

مامان آرتین(الهه)
22 آذر 91 0:19
تلفن حرف زدنت منو کشته نسیم جون آرتین من هم به نشستن روی میز علاقه زیادی داره

واقعا ما باید با این فسقلیها آخــــــــــه چیکارکنیم که این همه جیگرن وشیطون