آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

یه حرف خوشمزه

1392/6/25 8:53
نویسنده : مامان نسی
390 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com ursinho-pooh gif gif 15.gif

طوطی خوش سخن مامان

دیشب (٢٤/٠٦/٩٢) با دختر عمه و پسر عمه های من رفته بودیم خونه علی و سحر جون و حسابی هم بهمون خوش گذشت ساعت ١١:٣٠شما هوس آب کردی و سحر جون تو لیوان کیریستالی که تهش قرمز رنگ بود به شما آب داد وشما خوشحال اومدی پیش من وگفتی

نسیم شـَبـَت

منم گفتم نه مامان جان شربت نیست آبـــه،اما قبول نداشتی و چون قاشق تو لیوان نبود سعی کردی با انگشتات شربت رو هم بزنی

که باز نشد و این دفعه لیوان روکج کردی به سمت دهنت وگفتی 

شـَبـَت بیا  شـَبـَت بیــــا

وای ما رو نمیگی ازخنده مرده بودیم

متحركة لسبونج

به قول سهراب:

کاش دانه های دلم همچو اناری پیدا بود....

تا میدیدی هر دانه،هزار دانه تورا دوست میدارد!

هر کجا باشی جایت سبز،لبانت پر خنده باد!

ومرا همین بس که دوستت دارم....

مثل دیروز.....

              مثل امروز....

                            تا ته فردا.....

pooh130.gif   1178114863.gif    pooh130.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الی مامی آراد
25 شهریور 92 12:06
ای جونم بچه هوس شربت کرده


هر چی باشه الا غذا
ستایش*مامان محمود
25 شهریور 92 12:25
عزیزم تایدش نکن







مامان پارسا
26 شهریور 92 10:22
چه جالب چند ماه پیش همچین قضیه ای با پارسا داشتیم


وای چه بامزه پس حال ما رو درک کردی تو اون لحظه
ببوس پسر گلم رو
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 شهریور 92 8:10
قربون شیرین زبونیهات عزیزم.


خدا نکنه
مامان آرتین (الهه)
30 شهریور 92 10:39
آهای خوش تیپ خاله منم شبت میخام
دوست دارم شیرین زبونم

خاله جون بیا اینجا 2تایی با هم یه عالمه شبت بخوریم من جاشونو بلدم
مامان رها
31 شهریور 92 19:03
سلام عزیزم دلم حسابی براتون تنگ شده بود قربونت برم شیرین زبون خاله نسیم جون خیلی جالبه رها هم با اون لیوانا همین مشکل رو داره و قبول نمیکنه که تهش شربت نیست و میگه پس مزه شربتش کجا میره ؟

به به سلام بالاخره اومدید-ای جونم (بوس بوس)
پگاه
7 مهر 92 11:58
نسیم جون آرتین خیلی خیلی خیلی بانمک و دوست داشتنیه و بی نهایت دوسش دارم

بابا این همه از دامادت تعریف نکن