آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

ی خاطره- ی اتفاق

1392/7/1 14:37
نویسنده : مامان نسی
475 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم

قلبفندق مامان دیگه پاییز هم از راه رسید وفصل برگ ریزان هم شروع شدقلب

خوب پاییز شروع شد وروزها دارن لحظه به لحظه کوتاه تر میشن و شبها طولانی تر و سردی هوا با گرمی شبن نشینی های زمستانی دلچسب تر میشه

 

دیشب شب آخر تابستون (31/06/1392) ما شب خونه بودیم و ساعت 10:30 خواستیم بخوابیم اما مگه خواب به چشمای این جیگر طلا می یومد وبعد از خوردن 3 شیشه شیر و تماشای تارتون بالاخره آرتین خان ساعت 12 خوابش برد

اما یهو ساعت 4 با نوای (نسیم پایین،نسیم بـَبـَل) از خواب بیدار شدیم وبعد از اینکه اومدی پیش ما و یه شیشه شیر خوردی سر حال شدی  واسرار که بیـــریم پایین بیریم تارتون

نسیم پـِشی یَن تون

وچه اشکی میریختیپیاز 50+شکلک پیازچه برای وبلاگ, شکلک پیاز زرد, شکلک متحرک پیاز,پکلک میوه,شکلک,شکلکهای جدید,شکلک های متحرک,آیکن های متحرک,آیکن های جدید,شکلک گریه,شکلک بغض,شکلک اشک چشم,شکلک آب قوره,شکلک ناراحت,شکلک قشنگ,شکلک های زیبا,,smiley green onion for the blog,smiley yellow

منم که طاقت دیدن اشکاتو نداشتم بارو بندیلمونو جمع کردیم رفتم جلو تلویزیون تا شما تارتون نگاه کنی و از شانش خوب شما و بد شانسی من پلنگ صورتی وباب اسفجی نشون میداد خلاصه شما تا ساعت 6:30 بیدار بودی

"راستی ساعت 5:30 بابا رضای مهربون خواست جاهامونو عوض کنیم اما من قبول نکردم "  

شما هم اولش کارتون نگاه کردی و بعدشم با اسباب بازیات بازی کردی که ساعت 6:30 مدل اسب روی من دراز کشیدی وخوابت برد

با اینکه 2:30 ساعت بیدار بودی اما اذیت نمیکردی خیلی آروم کنارم داز کشیده بودی وکارتون نگاه میکردی بعدشم خیلی آروم وبی سر وصدا با اسباب بازیات بازی کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آرتین (الهه)
2 مهر 92 2:34
نسیم جون من توی هفته حداقل سه شب اینجوری دارم و ایراد کار اینه نه تنها آرتین آروم نمیشینه بلکه بهونه میگیره و فقط باید من کنارش باشم. افرین گل پسر که آروم و ساکت کارتون نگا کردی

الهه جون میدونی مشکل چیه چون من میرم سرکار اذیت میشم فقط خدا کنه آرتین ما این عادت تو سرش نمونه
فاطمه مامان الينا گلينا
2 مهر 92 10:42
امان از دست اين وروجكها.ما هم كه تابع اوامر اين جوجه سلطان ها
الی مامی آراد
2 مهر 92 11:41
ای جونم پس حسابی بیدار خوابی کشیدی چه خوب که شیر زیاد میخوره آراد میخوره ولی کم


چه فایده زیاد شیر میخوره اما غذا نـــــــــــــه
مامان سونیا
2 مهر 92 16:33
عجب شبی داشتین ها این فسقلیها ببین چکار که با ما مامانها نمیکنن و ما فقط اطاعت میکنیم تازه کلی هم خودمون رو تحویل میگیرم که هرکاری فسقلیها دستور دادند براشون انجام دادیم




عزیزم میدونی چیه فکر کنم این عادت مامانای شاغله چون یه چند ساعتی پیش فسقلیهامون ننیستم عذاب وجدان دارن وهر چی اونا میگن ما میگیم چشم


مامان پارسا
2 مهر 92 18:57
وای خدا کنه دیگه تکرار نشه اگه پارسا باشه که دقیقا براش میشه عادت . روزا که دمار از روزگارمون درمیاره همش می خواد سی دی نگاه کنه این دوست دارم این دوست ندارم اینو بذار اونو نذار و .... اگه ولش کنی کلا تلویزیونو در اختیار می گیره

مرضیه جون میبینی تو رو خدا انگار همه بچه ها یک الگوی خاص دارن وهمشون از اون اطاعت میکنن خدا کنه که عادت نکنه الان 2شبه که راحت میخوابه
مامان آرتین (الهه)
3 مهر 92 10:14
نسیم جون نگران نباش اینا مقطعیه. البته بجز پسر من
هر چی توی طول روز بیشتر بازی کنن و خسته شن زودتر خواب میرن.

آره آرتین اون روز 12:30 خوابیده بود تا 5 خوب بچم فول شده بود از خواب وفردا صبح هم تا 10 خوابیده بود
رها مامان راستین
3 مهر 92 10:45
ای جون خوابش پریده بوده دلش میخواسته با مامانش سی دی ببینه

سی دی نه فقط شبکه پرشین تون
اریا و انیتا
5 مهر 92 16:25
سلام آرتین با هوش.سلام خاله نسیم.دلمون واستون تنگ شده بود

به به به-سلام خانم دکتر از دل ما خبر نداری ببوس این 2تا فرشته ناز وخوشگلم رو
آوا مامان رادین
6 مهر 92 9:20
سلام دوست خوب و همیشگی من. ممنون که بازم به ما سر زدین. و خوشحالم همه چیز خوبه. ما خوبیم و من باز خونه نشینم و رادین هم میره کلاس. ولی راستش اصلا حوصله نوشتنم نیست. این روزها که مخصوصا داریم به سالگرد بابا نزدیک میشیم اصلا حال خوبی ندارم. سعی میکنم بیام با دست پر. دوستتون داریم
مامان علی خوشتیپ
6 مهر 92 9:22
سلام عزیزم.خصوصی
مامان فرنيا
6 مهر 92 12:08
واي از اين بيخوابيها؟
اخه بچه مامان شاغل بايد خواب را خيلي دوست داشته باشه وگرنه مامان....


دیگه از شانس منه-اما آرتینم میدونه مامانش طاقت کم خوابیه رو داره هر چی بلا هست سر من میاره ومن آخ نمیگم اما بعد از چند روز غش میکنم
مامان آرمیتا
6 مهر 92 12:18
سلام عزیزم این گل پسر خوابش پریده بود خوبه آرام و ساکت بوده کارتون دیده دختر من کمتر از ساعت 3 شب نمیخوابه همش نق میزنه این چند روز سرماخورده اصلا حالش خوب نیست انشالله این روند ادامه نداشته باشه چون شاغل هستی خیلی اذیت میشی عزیزم


آره خدا رو شکر فقط اون یه شب بود اما الان چند شبه شبا بد سرفه میکنه فقط شب اونم قصد فقط بدخواب شدن منه
خاله پگاه
7 مهر 92 11:22
نسیم جون این بچه دوست داشتنی یک فرشته مهربون و فهمیه هر روز براش اسپند دود کن
پگاه مامان آرتین
7 مهر 92 11:32
عزیزم خوبی .آرتین جون خوبه.خوش بحالت که بازم اهل دیدن کارتونه.مال ما که فقط می گه کتاب بخونید. عزیزم ببوسش.خصوصیو چک کن
مامان بهار
16 مهر 92 0:34
وااااااااااااااااااااااااااااااای نسیم جونم از فکرش تمام تنم لرزید من واسه خاطره همین بدخوابی ها دیگه تا عمر دارم دور نی نی داشتن رو خط کشیدم وقتی یادم میداد یکسال کامل این مشکل رو داشتم اصلا نمیتونم تصورش رو هم بکنم که یه دونه دیگه داشته باشم اوووووووووووووووووووووووووونم منه خوابالو