آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

آرایشگر کوچولو

1392/6/3 14:07
نویسنده : مامان نسی
416 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیطونم

چند روز پیش تو آشپزخونه کار داشتم وشما هم داشتی بازی میکردی که یهو به خودم اومدم دیدم  چند دقیقه ای میشه صدات نمیاد که اومدم تو حال و شما رو این جوری دیدمتعجبآخ

آرتین خط خطیچشم قشنگ

آخه مامان قربونت بشه از کجا میدونستی باید مدادمشکی رو به چشمات بزنیمتفکر 

حالا خدا رو شکر دختر نشدینیشخند

                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

امیر مهدی و عمی
3 شهریور 92 14:40
ای جونم
پسر نازنین هنرمند من
مامانی خدایشش اگه دختر بودا از حالا باید لوازم آرایشاتو قایم می کردی.


الان که همه لوازم آرایش ما بالای کمد وزیر تخت و... اگه دختر بود که واویلا بود
شقایق مامان آرشا
3 شهریور 92 15:45
البته جز چشم همه جا رو صفا داده.فدا شیطونک
سارا
3 شهریور 92 23:01
رها مامان راستین
4 شهریور 92 10:08
ای وای خدا رحم کرده به چشمش آسیب نزده دستاشم که نوشته ولی خودمون آریش به آرتین جون میاد
مامان محمد مانی
4 شهریور 92 10:39
ما هم لوازم آراسشمون رو کمده هر وقت هم میریم سراغش یه نفر وایساده و قشنگ نگاه میکنه تا یاد بگیره و میگه من......من منم یه بار رو رژلب لاک تلخ زدم و براش زدم و با چشیدنش حالش بد شد............. البته با این همه هنوز من ...من میکنه ولی تا میگم تلخه.........بزنم برات؟؟؟؟؟ میگه نه نه
فاطمه مامان الينا گلينا
4 شهریور 92 12:35
نسيم جون كلا عادت بچه ها همينه .صداشون در نيومد بايد نگران شي.


کلا بچه ها عادت به خرابکاری دارن درهر زمینه
امیر مهدی و عمی
4 شهریور 92 12:40
سلام مهربون مامان
فکر کنم مشکل رمز درست شده
خودم هم صبح نتونستم برم داخل یک بار دیگه بروزرسانی کردم درست شد


ممنون عمه جون
الی مامی آراد
4 شهریور 92 23:42
ای جونم تو هم مثل آراد جون عشق لوازم آرایشی
مامان آرتین (الهه)
4 شهریور 92 23:43
آرتین جون خییییلی بانمک شدی
نسیم جون منکه از دست آرتین کلافه شدم عجیب علاقه ای به لوازم آرایشی داره

وای چه بامزه پس این جور که معلومه تمام آرتین ها عشق آرایشن خدا به دادمون برسه خخخخخ
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
8 شهریور 92 0:20
وای خدا مرگم بده خوبه حالا مداد رو نکرده تو چشمش.مردم یه لحظه.خب شماها چرا اینجورین به خدا من جدیدا رسما کم اوردم.

خواهر من اول این صحنه رو دیدم ترسیدم که چی شده بعد که اومدم نزدیک دیدم بله آقا طراح شده
روگل دخترمو ببوس
مامان پارسا
10 شهریور 92 0:59
واقعا که خیلی شیطونی آرتین خان . کلی خندیدم