آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

گلبرگ یاس من تولدت مبارک

1394/4/22 10:0
نویسنده : مامان نسی
631 بازدید
اشتراک گذاری

Image result for ‫زیبا کننده متن برای تولد‬‎

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
تو گران بهاترین اعجاز خداوندی

برای داشتنت باید وضوی باران گرفت

وبرمهراب رویت سجاده ای از گلبرگ یاس گسترد

وبه نام عشق شبنم وار بر عِطر تو سجده کرد

و هزاران هزار گل سرخ را،تسبیح لحضه هایت نمود

وتو میدونی تک پسر زیبایم آیین دوست داشتن را

که آنقدر زیبا هدیه میکنی این عشق را که سیراب شوم

ای پسر مه روی من

 شکلکهای جالب آروین

4 امین سال رویشت را تبریک میگم و عاشقانه دعای خیر برات دارم

امید وارم همیشه لبهایت مملو از خنده باشه

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

نازگل من

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم ،رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند

آرتین

و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

جگر گوشه ام  امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

ای زیبا ترین ترانه ی هستی

آرتینم

بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها

میلادت مبارک 

 شکلکهای جالب آروین

 

تولدت مبارک عشق بی چون وچرای من

 

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (5)

نظرات (4)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
❤مامان سونیا❤
23 تیر 94 16:44
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آفرینش و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن و چه اندازه شیرین است امروز ، روز میلادت ، روزی که تو آغاز شدی میلادت مبارک .,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,* ,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0 ,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_ ,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},* ,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0 ,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_ ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ ,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ,,,,,,,,{_____________”_______} ممنون خاله جون مهربون از تبریک زیباتون ~~~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~~
پگاه مامان آرتين
7 مرداد 94 8:58
عزيزم تولدت مبارك.بهترينها روبرات آرزو دارم گل پسرم ماماني ايشالا جشن دامادي ودكتراش.ببوسش دوستون داريم ممنون خاله پگاه عزیز بابت این دعاهای زیباتون
فاطمه
10 مرداد 94 14:46
تولد تولد تولدت مبارك مبارك مبارك تولدت مبارك عزيزم ممنون عزیزم
مامان آرتین
21 مرداد 94 22:25
عزیز دلم تولدت مبارککک،بوووووس