آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

محبوب من 5امین سال بودنت، گواه بودنم است

1395/4/22 10:00
نویسنده : مامان نسی
705 بازدید
اشتراک گذاری

Image result for ‫تولدت مبارک‬‎

محبتسلام گل پسر مامانمحبت

پسرم، عزیزترینم، به خود می‌بالم که فرزندی چون تو دارم

و از خدای خویش بیش از همیشه سپاسگزار وجود نازنینت هستم

Image result for ‫تولدت مبارک‬‎

همیشه باش

همینقدر نزدیک

همینطور مهربان

همین‌اندازه ستودنی

Image result for ‫تولدت مبارک‬‎

پسرم

    5 سال گذشت

وامروز و همین ساعت روز تولد توست

Image result for ‫تولدت مبارک‬‎

5 بهار ...5تابستان...5پاییز و 5زمستان را در کنار هم سپری کردیم

مــــــــــــــــــــــــــــــــــا

با تو دیدیم ...با تو قدم برداشتیم .....با تو صبورتر شدیم و با تو شادتر و پر انرژی ترشدیم

Image result for ‫تولدت مبارک‬‎

خلاصه هر چه خوبیست را مدیون تو هستم نازنینم

     خدايا اين لحظات رو برایم نگه دار تا روز به روز با ديدن پسرکم كه داره قد ميكشه

     جون تازه بگيرم

    نگین با ارزشم

           محبوب من 5امین سالگرد تولدت مبارک  

               Image result for ‫تولدت مبارک‬‎        

پسندها (3)

نظرات (2)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
❤مامان سونیا❤
22 تیر 95 18:42
امروز هوا دوباره حس قشنگی داره نم نم عشق و مستی از آسمون می باره تولدت مبارک ممنون
مامان فرنيا
3 مرداد 95 7:55
گل پسر ناز تولدت مبارك ممنون