آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

جیگر طلای مامان تولدت مبارک

1394/3/9 10:42
نویسنده : مامان نسی
886 بازدید
اشتراک گذاری

    محبت   محبت     محبت    محبت     محبت    محبت     محبت    محبت

شیر مردم، کوچک مردم، کوچولوی جوون من

تولدت مبارک

نازگلم 4 ساله هم آغوشم شدی 

شدی هم چیز وهمه کَسم

پاره تنم آرزویم سعادت وسلامتی توست

دوست دارم به یمن این روز خوب

روز جوان

جوانی بشی به زیبایی این دنیا

جوانی بشی به باهوشی دانشمندان

جوانی بشی عاشق خدا

جوانی بشی که همیشه وهمه جا 

از اینکه مادرت هستم به خودم ببالم

دوستت دارم همه چیز وهمه کَسم

جوجه کوچولوی مامان تولدت(به قمری) مبارکت باشه

محبت   محبت    محبت    محبت    محبت     محبت     محبت    محبت    محبت    محبت     محبت    محبت     محبت

پسندها (1)

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان زينب و خاله جون
10 خرداد 94 11:21
سلام عزیز خاله تولدت مبارک پسر گلم