آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

پسر 1442 روزه من

1394/4/3 11:24
نویسنده : مامان نسی
539 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر 1442 روزه من 

محبتدیشب (1394/04/03)یکی از بهترین شبهای زندگیم بودمحبت

دیروز غروب شما از ساعت 5:30خوابیدی تا ساعت 8

وشب دیگه خوابت نمیومد به همین خاطر از ساعت 11تا 11:45 کارتون نگاه میکردی

واز شانست داشت کارتون شان دِِِِ شیپ رو نشون میداد وچه خنده ای میکردی

وچون من خسته بودم دیگه رفتیم که بخوابیم

وشما خیلی خوشگل طبق معمول رفتی وسرجات خوابیدی

اما بعد از 10 دقیقه دیدم اومدیم پیش من تا کنار ما بخوابیم

بغلوهر وقت این اتفاق می افته ما با آغوش باز شما رو کنار خودمون میخوابونیمبغل 

شما هم خیلی ساکت اومدی و پیش ما خوابیدی 

من در عالم خواب وبیداری بودم که یهو دیدم خم شدی ومحکم چند بار منو بوسیدی

بعد از چند دقیقه دوباره هم این اتفاق تکرار شد ولی هر با یک جایی از صورتم رو میبوسیدیبوسبوس

ولی چون احساس میکردی مه من خوابیدم جوری میبوسیدی که من بیدار نشم

گل پسرم دیشب واقعا خدارو شکر کردم بابت این هدیه زیباش

این بوسه ها شیرین ترین هدیه بود که تا به حال نثارم شده بود

محبتنازنینم عاشقانه دوسست دارممحبت

 

پسندها (1)

نظرات (4)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامانی غزل جون
4 تیر 94 10:53
سلام عزیزم خدا نی نی کوچولو رو برات حفظ کنه امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان فرنيا
6 تیر 94 8:28
سلام ماشالله به گل پسري واقعا اين بوسه ها چقدر شيرينه براي يك مادر شیرین تر از عسل
مامان فرنيا
6 تیر 94 8:29
ماماني چرا سن گل پسري قسمت بالاي وبلاگ اشتباهه ؟ واقعا نگاه میکنم نه گلم درسته 94/04/22 تولد 4سالگی آرتینه دیگه خاله جونش فقط چند روز مونده به تولدش
مامان نسی
8 تیر 94 8:24
دوست خوبم سن آرتین درسته چرا فکر کردی اشتباهه 94/04/22 تولد 4 سالگی گل پسرمه