آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

پسرک 46 ماهه من

1394/2/22 16:13
نویسنده : مامان نسی
439 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

    متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ     متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ     متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

پسرکم تو این 46 ماه با تو عاشقی کردم

آخه با تو عشق رو از نوع دیگه ای شناختم

تو نگاهم رو عوض کردی

به من رنگ و بوی دیگری بخشیدی

و زیبا ترش کردی

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

فرشته آسمونی مامان

46 ماهه دارم  تو آسمونها سیر میکنم

46 ماهه به برکت وجود نازنینت مادر شدم

نازنین دل مامان

خدارو شکر میکنم که سهم من از فرشته های آسمونی تو بودی

زیبا،باهوش،سالم،مهربون

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ      متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

پروردگار مهربون 46 ماه کمکم کرد تا از تو نگهدارکنم

باز هم ازش میخواهم کمکم کنه تا در نگهداری و تربیتت کوشا باشم

ازش میخواهم سایه پرمهرش رو بالای سرت نگه داره

و تو رو در پناه خودش ایمن نگه داره

خدای بزرگ سپاس بخاطر این هدیه زیبا

که به من عطا کردی

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ    متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

پسندها (1)

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان آنيتا
30 اردیبهشت 94 16:34
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره