آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

پسر39 ماهه من

1393/7/22 8:58
نویسنده : مامان نسی
522 بازدید
اشتراک گذاری

بعضي ها چهره شان خيلي معموليست اما آنچه در قسمت چپ سينه شان ميتپد دل نيست، اقيانوس محبت است.

بعضيها تن صدايشان خيلي معموليست، اما سخن كه ميگويند در جادوي كلامشان غرق ميشوي.

بعضيها قد وقامتشان معموليست اما حضورشان طپش قلب مي آورد.

بعضي ها خيلي معمولي هستند اما همين معمولي بودنشان از آنها جذابيتي منحصر به فرد ميسازد.

اينها خاص ترين معمولي ها هستند كه تا ابد جاودانه ميشوند.و فراموش كردنشان محال است ....محال....

آرتيم ،پسر مه رويم  ،پسر شيرين سخنم ،پسر رعنايم ،پسر جذاب و محبوبم

تو كسي هستي كه خدا همه اين خصوصيت هاي خوب رو در تو قرار داده وفراموش كردنت براي يك لحظه هم برايم محاله محال

پسر 39 ماهه من

من عاشقانه دوستت دارم و خداوند رو شاكرم به خاطر اين هديه ناب و شيرين   

                                                                            عشق من
پسندها (1)

نظرات (4)

مامان فرنيا
26 مهر 93 12:07
39 ماهگيت مبارك گل پسر
مامان آرتین(الهه)
2 آبان 93 22:30
آرتین گلم، عزیزدلم، 39 ماهگیت مبارکککککک عزیزم من خیییلی دوست دارم و مرتب بهت سر میزنم ولی گاها نمیتونم برات کامنت بزارم علی الخصوص توی پستهای رمز دارت
رها مامان راستین
19 آبان 93 10:34
39 ماهگيت مبارك عزیزم
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
19 آبان 93 15:57
کلوچه قندی 39 ماهگیت مبارک دیگه 40 ماهگیتم ممنون خاله جون مهربون