آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

نظرات (5)

مامان فرنيا
5 آبان 93 13:19
خود آرتين اين پيشنهاد را داد يا خلاقيت از شماست ولي خيلي جالب و قشنگه تو كلاس گفتن ومنم با خلاقيت خودم درست كردم
شادي
8 آبان 93 0:59
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! _______________
فاطمه
8 آبان 93 9:16
خیلی عالیه عزیزم. شیرین مثل خودت آرتین جون. ممنون خاله فاطمه جون
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
19 آبان 93 15:56
وای آخییییییییییییییی دلم باز شد اومدم اینجا همچین دلم تنگ شده بود که نگو و نپرس چه کار دستیه بامزه ایه آفرین به این مادر و پسر مرسي خاله جون بابا ما هر كاري بكنيم به خوش سليقه اي شما نميرسيم
مامان آرتین(الهه)
20 آبان 93 10:53
عزیز دلم ، عجب کاردستی قشنگی. دستهای هنرمندت درد نکنه