آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

طلوع زیبای ماه مبارک رمضان

1395/3/18 10:42
نویسنده : مامان نسی
649 بازدید
اشتراک گذاری

Image result for ‫ماه رمضان‬‎

دعای من برای همه

خدای خوبم، ممنون برای تمام خنده های این ماهمان

ممنون از درسهای بزرگ زندگی این ماهمان

ممنون از اینکه یادمان دادی خودمان باشم بیشتر از همیشه

خدایا  آرزو میکنم خندههای این ماهمان از ته دل،

 آرامشی به قشنگی رنگین کمان،  دانایی وبینایی و منشی به وسعت هر دو جهان و خلوت هایی که با قشنگترینها پربشه

خدایا هرگز نگوییم دستم بگیر،عمریست گرفته ای، رهایش مکن!

خدایا من قدرت آن را ندارم تا قلب آنها که دوستشان دارم را شاد کنم ،از تو میخواهم در این روزهای ،دعاهای عزیزانم را مستجاب و دلشان را شاد گردانی

Image result for ‫ماه رمضان‬‎

نازگل مادر

ماه رمضان از راه رسید

انشاا.. ماه جدید

ماه برکت، ماه نور

و تمام لحظه هایت پر از شادی وسرشار از خیر و برکت باشه

Image result for ‫ماه رمضان‬‎

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.