آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

گل خوشبوي من تولدت مبارك

1393/4/22 9:31
نویسنده : مامان نسی
638 بازدید
اشتراک گذاری
     عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

 

روز تولد تو یعنی روز عشق .

یعنی روزی همراه با نفس .

یعنی یه هماهنگی بین شب و روز .

یعنی بلندی پرواز . اوج ...آسمان .

یعنی یه قلب درشت .

یعنی عبادت مادری من ...منی که هر سال آرزو داشتم مادر بشم و شدم و چه عیدی بالاتر از روز تولد تو .

تولدت یعنی روز میعاد من و خدا .

بالاترین معجزه ی . به دنیا خوش آمدی .

ورودت به چهارمین تابستان زندگیت مبارک .

پسر تيرماهي من ...پسره  طلایی من ...

تولدت مبارک .

امروز سالگرد باشکوه‌ترین روز، زندگی‌ام است.

 

تجربه والاترین حسی که در دنیا وجود دارد.

 

تبلور بی‌همتاترین عشق دنیایی ام

سه سال پیش

در چنین روزی ثمره وجودم، پسر دلبندم چشم به جهان گشود

درست 22 تير 1390 راس ساعت 9:50

پسرکی کوچولو با وزن 2/990  و قد 48 سانت با سری پوشیده از موهای سیاه را در آغوشم گذاشتن و من حس کردم خوشبخت ترین آدم دنیا هستم.

و مراغرق در شادی و سرور نمود؛ و من پس از گذشت سالها هنوز نتوانسته‌ام بطور شایسته‌ای شکرگزار این موهبت الهی باشم.

از خداوند می‌خواهم که بتوانم تو را طوری تربیت نمایم که در راهش قدم برداري تا شاید بتوانم کمی شکر این نعمت منحصربه‌فرد خداوندی را بجای بیاورم.

خوشبوترین گل زندگیم تولدت مبارك

 

همیشه بمون پسر با همتم و سلامت و شاد باش نفسم ....پنبه ی نازم که هنوز نرم تر از نرمی.

میدونم که باید مخزن عشقت  مدام پر نگه داشته بشه ..

دوستت دارم هم برات کم است...

یکی یکدونه فرزندم

شاد بمون و شاد و سرزنده زندگی کن .

پسندها (6)

نظرات (13)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان فرنيا
22 تیر 93 10:59
تولدتتتتتتتتت مباركككككككككككككككككككككككك
مامان سونیا
22 تیر 93 15:05
همیشه لبخند بر لبانت عشق در قلبت لطف در نگاهت محبت در چهره ات بخشش در رفتارت ممنون خاله جون مهربون و حق در زبانت جاری باشد تولدت مبارک
سحر
22 تیر 93 17:43
*************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** **************************** ممنون
مینا
23 تیر 93 12:22
شازده پسر تولدت مبارك اين چند تا شاخه گل هم هديه آويسا به شما مرسي خاله مينا جووون
مامان زينب و خاله جون
23 تیر 93 12:38
آرتين جونم تولدت مبارك پسر خوب هميشه شاد و سالم و خوشبخت در كنار مامان و بابا و خاله ها ممنووووون خاله جون
مامان فرنیا
23 تیر 93 17:19
سلام رمز میدید یا خصوصیه یا دارید تکمیل میکنید؟ گلم دارم تكميل ميكنم بعد از تكميل شدن همون رمز قبليه
مامان و باباي محمدباقر
24 تیر 93 9:21
تولدت آرتین کوچولوت مبارک باشه مامانی از طرف من ببوسش ممنون
خاله نرگس
26 تیر 93 9:00
عزیز دلم تولدت مبارککککککککککک بابا یک عکسم از شازده پسر می زاشتید. انشاله همیشه سالم باشی گل پسر
خاله مریم
27 تیر 93 14:42
تولدت مبارک عزیز خاله دوستت دارم یه دنیااااااا ممنون خاله جون مهربون كم پيدايي حتي تو وايييييييييبر
مامان رها
29 تیر 93 10:47
سلام عزیزم تولدت مبارک همیشه در کنار هم خوش وخرم باشید ممنون خاله رهاي مهربون
مامان پارسا
2 مرداد 93 0:28
عزیزم تولدت مبارک انشالا صدساله شی ببخشید خاله جون یه مدت نبودم ممنون خانمي هميشه نسبت بهما لطف داشتي وداري
ابجی سجا
4 مرداد 93 14:56
لالالالا بخواب دنيا خسيسه واسه كسي كمتر مينيويسه يكي لبهاش هميشه غرق خنده س يكي پلكاش تو خوابم خيس خيسه يكي داره هزارويك ستاره يكي جز ياد تو هيچي نداره....
مامان فرنيا
4 مرداد 93 15:32
خانمي تاحالا به من رمز نداديد اخه من تمام خصوصيهام را چك كردم يا شايدم داديد و اشتباها پاك شده بهرحال من رمز مطالبتون را ندارم اگه دوست داشتيد رمز لطفا محاله رمز نداده باشم اما چشم بازم خصوصي برات رمز رو ميفرستم