آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

همنفس 31 ماهه من

1392/11/23 13:44
نویسنده : مامان نسی
416 بازدید
اشتراک گذاری

SendScraps Facebook

روزها و ساعتها رو به عشق بوی نفست طی میکنم

تک فرزندم

تو رو دوست دارم به خاطر پاکی ات

به خاطر وجود لطیفت

به خاطر دونه دونه لحظه های خاطره انگیزت

پسر ٩٤٤ روزه من

قسم خوردم برایت بهترین مادر،دنیا باشم.شک نکن برگ گلم

scraps on facebook

نفسم....دور دُونه پسرم

باز میگویم تو رو دوست دارم

کودک زیبایم. عزیز تر از جانم . همنفسم همصدای لحظه های ناب من

تبریک مرا بپذیر برای ورود به

  ٣١ امين ماهگرد تولدت

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرتین (الهه)
23 بهمن 92 15:56
مامان پارسا
24 بهمن 92 11:16
ماهگردت مبارک عزیزم
رها مامان راستین
26 بهمن 92 10:59
عزیزم ماهگردت مبارک
مامان فرنيا
26 بهمن 92 14:20
عزيزم 31ماهگيت مبارك
الی مامی آراد
29 بهمن 92 17:04
عزیزم مبارک باشهههههههههه
امیرمهدی و عمی
30 بهمن 92 15:07
سلام عزیزم چه تبریک زیبایی انشاله همیشه در کنار هم بهترین لحظات رو داشته باشید
الهه مامان روشا جون
4 اسفند 92 0:17
عزیز دل خاله 31 امین ماهگردت مبارک.امیدوارم همیشه سلامت و موفق و پیروز باشی. نسیم جون واقعا یکی از بهترین مامانای دنیایی.مطمئن باش آرتین جونم در آینده نزدیک خودش متوجه میشه و اینو از زبون خودش میشنوی. خدا واست نگه داره گل پسری رو ممنون الهه جونمن تو شركت سرگرم ونميتونم زود زود بيام به وب شما كجايي كم پيداييببوس دختر گلم رو
طراح نو
4 اسفند 92 1:39
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
مامان پارسا
10 اسفند 92 1:25
کم پیدایی نسیم جون ؟ کجایین ؟ نکنه دوباره مسافرت ؟ گلم سرم خيلي شلوغهتو شركت 2بار هم رفتيم تبريز حتما ميام وميگم كجا ها وچرا رفته بوديم
ندا
22 اسفند 92 0:13
آدرس جدید وبلاگ کیان shahzadeye91.loxblog.com یا shahzadeye91.glxblog.com