آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

گل پسر 30 ماهه

1392/10/22 16:08
نویسنده : مامان نسی
497 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

نازنـــیـــــــــم

 30ماه پيش پسرک کوچكي بودي كه در آغوش من احساس امنيت و آرامش پيدا كردي

وقتي براي اولين طنين صداي زيبايت را شنيدم،قلبم براي بوييدن وبوسيدنت لرزيد

وقتی برای اولین بار زیر گردنت را بوییدم ,بوی بهشت را احساس کردم

وقتي براي اول بار انگشتانت را لمس كردم،به بزرگي خداوند پي بردم

وقتی برای اولین بار نگاهت را در چشمانم دوخي , دلم برایت پر کشید

وقتی برای اولین بار مَ مَ ن خطابم كردي , انگار دنیا را به من دادند

حالا نازنین من پسركي شيطون و بازيگوش شدي باز همچنان آغوش من محل امنيست براي او

 

نازنينم،پسر مه رويم

 

قلبماهگرد تولدت مباركقلب

پسرم، عزیزترینم

تو بهترین هدیه خداوند به من هستی

 من هیچگاه نمی‌دانم چطور می‌توانم بخاطر وجود نازنینت شکرگزار خداوند مهربانم باشم

دلبرم، می‌خواهمت...می‌خواهمت، با ذره ذره وجودم

تمنای بودنت خواسته همیشگی‌ ام است

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
24 دی 92 0:32
عشق خاله 30 ماهگیت مبارکککککککککککککککک.منتظردیدن عکسای این ماهت هستم .دلم برای روی ماهت تنگ شده .به مامان نسیم بگو زود زود زود یه پست عکسدار بذاره برامون نسیم جون نوشته هات خیلی زیبا بود .مادرانه مادرانه ممنون عزيزم حالا مونده ما بتونيم مثل شما خوب و مادرانه بنويسيمببوس روي گل دخترمو
مامان پارسا
25 دی 92 0:15
ماهگردت مبارک آقا خوشکله ممنون خاله جون
a8fVSxTRNXvA2xYMRX_QFZ6Tov59mqac3YxnUOVspRvs6sWZOH-o8IkayMfHGsov
25 دی 92 10:07
مبارک مبارک دلمون برات تنک شده ما مانی عکسای آرتین جون رو بزارید
رها مامان راستین
27 دی 92 11:58
سلام مبارک مبارک دلمون برات تنک شده ما مانی عکسای آرتین جون رو بزارید تو پیام قبلی نمیدونم اسمم چرا اینطوری شده حالا دیگه خود آرتین خوش تیپ رو تو عروسی دیدم عروسي كه به ما خوش گذشت اما حيف راستين جونو نديديم چشم حتما عكس ميزارم
maman sonia
29 دی 92 12:35
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
ندا
1 بهمن 92 10:21
آرتین جون خوبی؟ تولد 30 ماهگیت مبارک. میای با پسر من کیان دوست بشی؟ کیان لینکت کرد اگه دوست داشتی تو هم لینک کن و بهش سر بزن منتظرت هستیم حتما آدرس درست نيست نميتونم وارد وبلاگ بشم
امیر مهدی و عمی
5 بهمن 92 11:34
سلام عزیزم 30 ماهگی گل پسری مبارک باشه انشاله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید. رمز جدیدمونو براتون خصوصی میذارم ممنون عمه جون مهربون
سارا
5 بهمن 92 14:14
خاله نسیم مرسی که همیشه شما اول از همه به من پیام میدین دستتون درد نکه. گفتین عروس بشه خجالت کشیدم به مامانم نگم زشتع
خاله نرگس
13 بهمن 92 0:51
عزیزم 30 ماهگیت مبارک یعنی یک سال و نیمه شدی ماشاله هزار ماشاله