آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

قول من به پسر در 2سالگی

1392/5/1 14:02
نویسنده : مامان نسی
275 بازدید
اشتراک گذاری

قول می دهم تا وقتی زنده ام اول پدر تو باشم ودوم دوستت.

همیشه از دور مراقبت خواهم بود ،هنگامی که مجبور بشوم تلنگرت میزنم ،نصیحتت میکنم ،سختگیری به خرج میدهم ،کابوست میشوم و مثل کارگاه ها مچت را میگیرم ...چون دوستت دارم .

وقتی این موضوع را درک کنی ،میفهمم که بالغی و مسولیت پذیر شده ای. هرگز ،هرگز کسی را در زندگی ات پیدا نخواهی کرد که به اندازه من ومادرت تورا دوست داشته باشد ،برایت دعا کند ،ومراقب وغمخوارت باشد .

ولی اگر روزی ،زیر لب با غر لند بگویی "از تو متنفرم" ،حتی یک بار ... من کارم را به درستی انجام نداده ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ستایش*مامان محمود
1 مرداد 92 19:39
ماهمچنان منتظرپارت دوم هستیم مامانی

ایشالا به زودی آپ میکنم

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 مرداد 92 8:59
بابا دیگه پسرمون مردی شده. میخواد یه شب پیش باباییش باشه. چرا به خودت میگیری؟