آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

روز خاص6.............6

1392/2/18 10:45
نویسنده : مامان نسی
520 بازدید
اشتراک گذاری

 

     

همه زندگیم

عصاره تمام مهربانی ها را میگیرم واز آن فرشته ای میسازم همچو تو

توئی که سادگی را از آب به ارث برده ای وسخاوت را از آفتاب،

مهربانیت به باران میماند وشادیت به چشمک زدن ستاره ها،

وجودت زایش همه ی دوست داشتنــــی ها

آرتــــیـــــن نازم

فرشته ی محبوب من

 

 

 

 

 

 

روزگیت مبارک

 

نفسم

 

عزیز دلم لبخند بزن،بخاطر آنهایی که با لبخندت زندگی می کنند،

با نفست آرام میگیرند وبه امیدت زنده هستند

              

 

نازنینم دستهایم آنقدر بزرگ نیست که چرخ دنیا رو به کامت بچرخونه

اما یکی هست که بر همه چیز تواناست

پس تو را با تمام خوبیهایت به او میسپارم

 

 

      

 

خدایا شکرت از اینکه 666 روزه من رو لایق مادر شدن دونستی

ویک فرشته نازنین رو به من هدیه دادی

امروز1392/02/18 پسر نازنینم ،شیر مردم،

      

روزه شده

عزیز دلم از خدا میخواهم تا بتونم تولد 666 ماهگیتو تبریک بگمقلب

 

 

1445/10/22چشمک

آرتین خان 666 ماهه میشهچشمک

            

کادوی 666 روزگی

هدیه مامان برای جشن 666 روزگیت

دفتر نقاشی

اولین طراحی

این نقاشی رو هم تو 666 روزگیت تو صفحه اول دفتر نقاشیت کشیدی


نقاش مامان

مامان چه حالی میده

نقاشی

اینم ما خواستیم به آرتین خان حال بدیم که آرتینی به ماحال دادزبان

حیوانات هوشمند

کتاب باحال سیرک

 عشق پاسور هستی این کارت هارو برات خریدم وچقدر هم خوشت اومده وعاشقشون شدی حالا همه جا هم با خودمون میبریمنیشخند

کارت بازی

این 3تاهم کادوهای دیگه ما برای تولد 666 روزگیت بود مبارکت باشه گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان سونیا
18 اردیبهشت 92 8:47
666امین روز زندگیت مبارک گل پسر انشاالله همه روزهات به کامت باشه عزیزم


ممنون خاله مهربون
مامان شايان
18 اردیبهشت 92 9:40
____________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$آپیدم دوستم$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$منتظرتم گلم$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$♥ ♥$$ ______________________$$$ _______________________$ ______________________ ____________________ _________________ _______________ _____________ ___________ _________ _______ _____ ____ ___ ـــــ ـــ ــ
مامان محمود
18 اردیبهشت 92 12:50
─────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────────▄▀▄▀▄▀▄▀▄
───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
─────▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄───▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
──────────────────▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
────────────────────▀▄▀▄▀▄▀
──────────────────────▀▄▀

سلام جیگرخاله 666 روزت مبارک گلم
من666 تقدیم روی ماهت میکنم عزیزم


وای مرسی خاله مهربون
مامان محمود
18 اردیبهشت 92 12:54
خصوصیزعزیزم
مامان محمد مانی
18 اردیبهشت 92 13:11
چه جالب
666 روزگیت مبارک عزیزم

ممنون خانمی شماهم کشفش کن چه روزیه
مامان آرتین (الهه)
18 اردیبهشت 92 15:02
به به چه جالب. مبارک باشه خوشتیپ خاله


ممنون خاله جون
سمیه مامان پارسا
19 اردیبهشت 92 13:01
قربون اون روز خاصت بشه خاله بوووووووووووووووووووس

خدا نکنه
مامان رها
20 اردیبهشت 92 15:03
عزیز دلم 666 امین روز زندگیت مبارک نسیم جون آفرین به تو با این شمارشت من گاهی یادم میره امروز چه روزیه چند شنبه است چندمه ...خیلی سرم شلوغه حسابی درگیرم مدام میگه یعنی میبینم 23 خرداد رو خیلی دیگه خسته شدم به خدا.............


عزیزم ایشالا زود زود درست تموم میشه ویه نفس راحت میکشی
مامان آرتین (الهه)
21 اردیبهشت 92 14:36
مرسی نسیم جون که محل سکونت ما رو نوشتی
فکر کردم میدونی آخه تو پستهای اول نوشته بودم. بازم مینویسم


خواهش میکنم بوس بوس
رها مامان راستین
21 اردیبهشت 92 18:46
جالب بود مادر به این دقیقی آفرین مبارک مبارک


بابا خجالتم ندین
مامان پارسا
21 اردیبهشت 92 23:39
666 روزگی آرتین جون مبارک باشه. نسیم جون واقعا جالبه فکر کنم شما باید حسابدار یه شرکت خیلی بزرگ باشی.


ا ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِخودمو لو دادم ،آره گلم من حسابداری خوندم اما کارم یه چیز دیگه است بوس بوس
خاله نرگس
23 اردیبهشت 92 12:55
عزیزم 666 روزگیت با تاخیر مبارک. انشاله 666 ماهگی. یعنی چند ساله می شی اونوقت حساب کردم. می شی 55.5 ساله. مردی شدی دیگه اون موقع. چه جالب ها فکر کردم به اینکه اون موقع آرتین جون خودش پدره.


مرسی خاله جون از تبریکت آره خاله اون روز پسملی مامان بابا شده وای چه روزخوبی حتما به خانم بچه هاش بگم اون روز رو حتما جشن بگیرن
مامان زهرا
26 اردیبهشت 92 1:04
666 سه تا 6 داره بچه که از خواب پا میشه ج ی ش داره بغالی سر کوچه کیشمیش داره گفتم با هم بخندیم

ممنون باحال بید
sara
30 اردیبهشت 92 14:07
سلام ارتین جونی ممنون که پیام دادی.برای کارنامم. عزیزم صبر کن هنوز کارنامه ی اصلی رو نگرفتم.نمی دونم شاید فردا بدن ارتین جونی دعا کن که کارنامه ی اصلی روهم همشو خیلی خوب بگیرم.ارتین جون تو مثل می مونی حتما دعات قبول می شه. عزیزم.بوووووووووووووووووووووووووووس.ارتین تودوست خیلی خیلی خوب من هستی.راستی ارتین جونی دفتر خاطره ام قشنگ بود.امیدوارم خوشت اومده باشه پس منتظر کارنامه ی اصلیم باش میتونی هرروز بیای توی وبلاگ من شاید همین روز ها مطلبشو بنویسم.هزارتا بوس دیگه از طرف من به ارتین جون.بوووووووووووووووووووووووووووووس.ارتین جون راستی یادم رفت به شما بگم که هروقت باهم اومدیم زنجان حتما می ایم. پس منتظرما بمون

سارا جون منتظرتونیم حتما بیایید خوشحال میشیم