آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

کادو به سلیقه آرتین

1392/2/17 11:32
نویسنده : مامان نسی
414 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم 22 فروردین به خاطر اینکه  فرشته کوچولو مامان 20 ماهشو تموم کرد و وارد 21 ماهگیش شده بود با هم رفتیم بیرون و با سلیقه خود خودت یه توپ و یه شمشیر خریدی ومنم برات رنگ انگشتی

پ ن:مامانی درست نشمردم اما فکر کنم تعداد توپات از 40 تاهم گذشته عاشق توپی و همه جا با توپ ظاهر میشی

وموقع برگشتن هم اولین بستی سال 92 روبرات خریدم واومدیم خونه مامانی اینها بستنیتو خوردی وبا شمشیرت حسابی همه رو زدی وچقدر هم خوشت اومده بود شما با خود شمشیر ومن با غلافش حسابی شمشیر بازی کردیمخنده

 نوش جونتنوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

پگاه مامان آرتین
17 اردیبهشت 92 11:29
دست مامان دردنکنه عزیزم.چه پسرخوش سلیقه ای
توهم مثل آرتین من عاشق توپی

خصوصی داری گلم


آره خاله جون فکر کنم میخواهن بزنن تو کار فوتبال-والیبال یا بسکتبال ..........
مامان پارسا
17 اردیبهشت 92 12:02
کاردوهای خوشکلت مبارکه عزیز خاله.
شر درست کردی آرتین خان پارسا عکستو دید میگه منم بستنی میخوام


واااااااااااااااااای نه خوب خانمی باید براش بخری دیگه ههههههههههههههههههههه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 اردیبهشت 92 14:24
هدایات مبارک خاله جونم. قربون اون بستنی خوردنت.

خدا نکنه
مامان محمد مانی
17 اردیبهشت 92 14:46
آفرین به پسر با سلیقه ام و دست مامان گلش هم درد نکنه

نه بابا شما لطف داری
مامان آرتین (الهه)
17 اردیبهشت 92 15:40
آرتین جون خییییلی خوش سلیقه ای عزیزم
عاشششششق بستنی خوردنت شدم


بابا خاله همچین بستنی میخوره که نگو
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 اردیبهشت 92 0:02
وای وای وای چه سلیقه ای ماشالا توپشو متالیکم هست
قبون اون بستنی خوردنتتتتتتتتتتتتتتتتت

وای خدا نکنه خاله الهه
مامان سونیا
18 اردیبهشت 92 8:39
ای جونم چه پسر با سلیقه ای ببینم موقع زن گرفتن چه فرشته ای پسند کنی خاله

وای خاله یعنی اونروز بهترین روززندگیم میشه ولی خاله جون خیلی هم سرخود نباشه ها یکم ماهم دخیل باشیم
دوستدار آرتین
18 اردیبهشت 92 15:38
ما شاالله به این گل پسر.
نسیم جان ی سوال داشتم فرشاون دستبافت هستن ؟
خیلی نازن

ممنون بله
دوستدار آرتین
21 اردیبهشت 92 13:12
مرسی که جواب دادی گلم . میشه اسم مدلش و حدود قیمتاش رو بگی برای جهیزیه م میخوام


سلام خاله جون آخه ما که شما رو نمیشناسیم آدرس وبلاگ یا ......لطفا خودتونو معرفی کنید بعد ما درخدمتیم
دوستدار آرتین
22 اردیبهشت 92 15:14
گلم حق با شماست. من وبلاگ ندارم ولی ب وبلاگ آرتین جون سر میزنم.
مینا هستم



الينا گلينا
28 اردیبهشت 92 13:02
اي جونم اين پست را من نديده بودم الان اتفاقي ديدم.پسرك شمشير باز يا فوتباليست؟


پسرک فوتبالیست شمشیرنشان