آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

مادرم روزت مبارک

1392/2/11 8:16
نویسنده : مامان نسی
1,157 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 1392/02/11 روز مادره 

آرتینم اینجا تو وبلاگ تو دارم به مادر مهربونم و تمام مادرهای دنیا روزشونو تبریک میگم

به امید روزی که خودت بزرگ بشی واین روز رو به مامانی مهربون تبریک بگی

مامان جون روزت مبارک دوست داریم به اندازه تمام ستاره های دنیا

               

 

i love you 

     قلبگویند مرا چو زاد مادر، پستان به دهن گرفتن آموخت

  قلبشبها بر گهواره من، بیدار نشست و خفتن آموخت


       قلبیک حرف و دو حرف بر زبانم، الفاظ نهاد و گفتن آموخت

  قلبلبخند نهاد بر لب من، بر غنچه گل شکفتن آموخت


     قلبدستم بگرفت و پا به پا برد، تا شیوه راه رفتن آموخت

قلبپس هستی من ز هستی اوست،

قلبتا هستم و هست دارمش دوست

مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق.واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.

 

مادر، مادر...

 

نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟

 

 

 وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.

چه شبها که تا صبح نخوابیدی برام تا صبح دعا کردی همیشه در قلب منی

 

 به احترام اون مادری که شبا نخوابید تا من راحت بخوابم.
به احترام اون مادری که کهنه پوشید تا من تازه بپوشم.
به احترام اون مادری که همش تو خونه هوامو داشته و داره
به احترام همه ی مادرا

وبه احترام آغوش گرم مادرا

مامانای مهربون روزتون مبارک

قلب    قلب   قلب    قلب    قلب    قلب    قلب    قلب    قلب    قلب     قلب    قلب


این متن رو هم برای مادر بزرگ عزیزم که امسال در کنارمون نیست تا روزشو تبریک بگمناراحتمینویسم مادر عزیزم روحت شاد بدون جات خیلی خالیه وهیچ چیز نمیتونه جای خالیتو برامون پر کنهگریه


ای پناه لحظه های سخت من
ای تو مادر؛مادر زیبای من
ای نگاهت نغمه ساز روح من
بی تو تامرز جنون تنها شدم
بی تو در دیوانگی ها گم شدم
بی تو سخت است زندگی در این جهان
کاش میشد باتو باشم در جنان
کاش میشد بازگردی پیش من
گیریم بازهم در آغوش و تن
دست برسرکشی نازم کنی
اشک غم از گونه ها پاکم کنی
مادر اینجا هرچه هست بدبختی است
غم فقط یک گوشه از تنهایی است
غم فقط یک سایه از بی مادریست
غم فقط یک لحظه از بی مادریست


                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شايان
11 اردیبهشت 92 14:00
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم


ممنون
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:18
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



وای ممنونم شقایق جون با این شعر خوب وزیبات روز شما هم مبارک باشه گلم
رها مامان راستین
11 اردیبهشت 92 18:52
روزت مبارک مامان مهربون


روز شما هممبارک باشه رهای نازم
مامان پارسا
12 اردیبهشت 92 2:58
سلام
دوست گلم روزت مبارک


ممنون گلم
elina
12 اردیبهشت 92 15:28
روز همه مامانهای مهربون و زحمتکش مبارک.نسیم جون خدا مادر بزرگت را رحمت کنه [
سمیه مامان پارسا
13 اردیبهشت 92 12:53
روزت مبارک نسیم جون. خدا مادر بزرگت هم رحمت کنه ومطمناً داره تو بهشت خوش میگذرونه.بووووووووووووس

ممنونم عزیزم روز شما هم مبارک باشه
امیر مهدی و عمی
14 اردیبهشت 92 12:20
سلام مامانی مهربون خوبید
ببخشید با تاخیر روزتون مبارک
اینترنتمون یک خورده سرما خورده بود
امیدوارم همیشه شاد باشید.

ممنون گلم
خاله نرگس
14 اردیبهشت 92 17:10
مادر که باشی عاشقی. روزت مبارک نسیم جون


ممنون نرگس جون
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 اردیبهشت 92 14:48
با قرنی تاخیر روزت مبارک نسیم جونم.من تو وبم در جواب پیغام زیبات تبریک گفتم .مرسی بابت اس ام اس خوشگلت.

خواهش میکنم آره دیدم بوس بوس