آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

بزرگ مرد من

1392/2/14 10:48
نویسنده : مامان نسی
320 بازدید
اشتراک گذاری

شیر مَردَم

جوجه کوچولوی مامان بابا رضا سه شنبه (10 اردیبهشت) با همکاراش به مناسبت روز کارگر رفتن طارم وقرار بود شب رو هم اونجا بمونن ومنم طبق معمول باید باشما میرفتیم خونه مامانی

اما من خونه خیلی کار داشتم ودوست داشتم خونه بمونم اول به مامانی پیشنهاد دادم که ما میمونیم خونه که مامانی گفت نه

مگه تنهایی میتونی بمونی ومنم در جواب مامانی گفتم که

یه شیر مرد تو خونه دارم مگه میشه با این جیگر طلا تنها بمونم وبترسم

وای مامانی رو نمیگی همچین خندید که نگو قهقهه

غروب ساعت 5 از خونه مامانی در اومدیم و ساعت 7:30 رسیدیم خونه وچقدر هم خرید کردیم وخوشحال و خندان اومدیم خونه وشما تا ساعت 11 بیدار بودی وشیطنت میکردی وساعت 11:30 تو بغلم خوابت برد وبردم انداختم رو تخت خودمون وخیلی اروم اومدم بیرون تا با لپ تاب کار کنم

که یهو دیدم یه جوجه کوچولو داره خنده کنان میاد سمت من

وای منو نمیگی مرده بودم ازخنده وهمین که اومدی تو بغلم دوباره خوابت برد ومنم بعد از مدتی اومدم کنارت و تا صبح در آرامش خوابیدیم

الهی مامان فدای این پسملی نازش بشه که از همین کوچیکی محافظ مامانشه ونمیذاره قند تو دل مامانش آب بشه

                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

امیر مهدی و عمی
14 اردیبهشت 92 12:23
انشااله همیشه شیرمردتون سالم و شاد باشه


ایشالا وممنون از این دعای خوبتون
الينا گلينا
14 اردیبهشت 92 12:25
اي جونم پسملمون واسه خدش مردي شده تا مامانش نخوابه خيالش راحت نمي شه


آره خاله جونش
سارا
14 اردیبهشت 92 13:55
مرسی خاله نسیم جون چشم قدر مامانم و میدونم .دلم واسه ارتین شده اندازه شصت پا

ای جونم بوس بوس
مامان پارسا
14 اردیبهشت 92 17:53
عزیز دلم واسه خودش مردی شده قربونش برم من


خدا نکنه خاله جون
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 اردیبهشت 92 14:46
ای جان قربون این شیر مرد برم منننننننننننن.

دیگه مامانی غصه ای واسه تنها تو خونه بودن نیست وقتی آرتین خان هست بایدم در کمال آرامش تا صبح بخوابی.

خیلی ببوسش.عکسم نذاشتی خدا رو شکر.دل ما هم که خدا رو شکر ازسنگه و واسه این شیرمرد تنگ نمیشه




بابا دست رو دلم نذار با گوشیم 1000 تا عکس انداختم اومدم بزنم تو کامپیوتر زدم رم گوشیم سوخت حالا به همین راحتی