آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

فرشته 21 ماهه من

1392/1/22 14:43
نویسنده : مامان نسی
536 بازدید
اشتراک گذاری

   فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

هر چه زدم بی تو دلم وا نشد،جز تو کسی باب دل ما نشد،هر چه پرستو شدمو پر زدم،هم نفسی مثل تو پیدا نشد.

 21 ماهه مونسم شدی

21 ماهه همدمم شدی

وجودم به وجودت بنده

تمام زندگیم تو هستی

ونفسم به نفسهات گرمه

شیر مردم

باش تا من هم باشم

شاد هستم تا شاد زندگی کنی

بخند تا بخندیم

قلبعزیز دلم 21 ماهگیت مبارکقلب

اینم هدیه من به مناسبت جشن 21 ماهگیت

                 

 

 و ان یکاد

 

پسر محیط بان من

عزیز دلم به عنوان 15 امین نی نی حافظ محیط زیست انتخاب شده

الهی مامان فدای این پسرش بشه

اینم آدرس سایت

http://n-khorasan.niniweblog.com/p0.php

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سونیا
22 فروردین 92 16:00
21 ماهگیت مبارک عزیزم


ممنون عزیزم
ندا مامان پارسا و آریسا
22 فروردین 92 18:16
بیست و یک ماهگیت مبارک عزیزم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
23 فروردین 92 1:12
21 ماهگیت مبارککککککککککککککک عزیزم.خیلی خوبه هر دفعه ماهگرد آرتین جونو تبریک میگم همش تو دلم میگم واسه روشا یه هفته مونده.
الهی موفق و سلامت و شاد باشی پسر گلم
چه جالب بود.قضیه این سایته چیه.حوصله نداشتم برم ببینم.ایشالا سر فرصت میرم.


خوب الهه جون منم ماهگرد آرتین ومینویسم تا شما زودتر بری به استقبال تولد این گل دخمل
میام تو پستت کامل توضیح میدم
مامان سونیا
24 فروردین 92 10:26
راستی مثل اینکه یادم رفت بگم باید ارتین جون توی اون کتابخونه عضو بشه چون زیر هفت سال هست عضویتش رایگان انجام میشه فقط هزینه صدور و پرس کارت رو میخواد و اگر عکس پرسنلی ازش داشته باشید که روی کارتش بخوره خیلی خوبه میتونید به عنوان یک یادگای همیشه براش نگهدارید من همین کا ر رو برای سونیا جون کردم همه کارتهاش رو بایگانی میکنم تا یادگاری بمونه بهر حال در خدمتتون هستم گلم


وای ممنون عزیزم حتما میرم برای عضویت راستی منم خیلی دوست داشتم از نزدیک میتونستم ببینمتون






خاله نرگس
24 فروردین 92 12:11
عزیزم. 21 ماهگی مبارک. خیلی ماشاله هزار ماشاله پسری خوشگلی دارین ها.
آفرین گل پسر حافظ محیط زیست. چه جالب ها. یه عالمه روی ماهتو می بوسم عزیزم.


مــــــــــــــــر30
مامان محمد مانی
24 فروردین 92 16:04
جیگرتو گلممممممممممم
تولدت مبارک


مرسی خاله مریم مهربون
مامان پارسا
24 فروردین 92 16:55
21 ماهگیت مبارک گلم.
آفرین به این پسر خوب که تو این سن حافظ محیط زیست شده

ممنون خاله جون
رها مامان راستین
26 فروردین 92 17:39
ماهگردت مبارک چه عالی آفرین منم عاشق طبیعتم

پس راستین جونم ی محیط بان کوچولو بشه