آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

چهارشنبه سوری

1392/1/17 14:51
نویسنده : مامان نسی
415 بازدید
اشتراک گذاری

         فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز               

جوجه کوچولوی خودم نمیدونم از کی واز کجا شروع کنم اما مینویسم برات از روزهای آخر اسفند که ٢٨ اسفند آخرین روز کاریه ما بود وقراره ما تا ١٦ فروردین با هم باشیم و خوش بگذرونیم که حسابی هم بهمون خوش گذشت

                                  

٢٩ اسفند که چهار شنبه سوری هم بود ما رفتیم خونه مامان مهین وبابا غلام وحسابی هم بهمون خوش گذشت اما اصلا شما از وسائل آتیش بازی ترسی نداشتی وخیلی خیلی هم خوشت اومده بود بر عکس پرنیان که از همه چیز میترسید همچین شده بود که درخواست میکردی خودت بری سمت آتیش ودوست داشتی شما هم مثل علیداد شیطونی کنی       

                          

 

عسلای من

وااااااااااااااااااای آتیش

حالا باید بپرم

زردی من از تو

سرخیه تو از من

     آرتین وعلیداد بعد از کلی آتیش بازی وشیطنت با هم

آرتین وعمو جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیه مامان پارسا
17 فروردین 92 18:57
سلااااااااااااااااااام به آرتین جونی و ماماش. حالتون خوبه عیدتون مبارک. ایشالا که همیشه خوش و خرم باشید. راست میگی نسیم جون من خیلی تنبل شدم . از دست این کارو بانک و خونه و بچه و.............کم آوردم. ولی ایشالا جبران کنم و تند تند آپ کنم. بووووووووووووووووووووووس به دوتایی تون

ممنون

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 فروردین 92 1:52
سلامممممممممممممممم نسیم جون.سلاممممممممممم آرتینی.خوبید؟خوشید؟سلامتید؟
کلی دلمون واستون تنگیده بود.خدایی انگار بهتون عادت کردیم.
ایشالا سال خوبی رو شروع کرده باشید
خوشحالم که چهارشنبه سوری بهتون خوش گذشته.جیگرمم که محو آتیش بازی شده.قبونش برممم من

خدانکنه خاله الهه جون مهربون

مامان محمد مانی
18 فروردین 92 14:18
سسسسسسسسسسسسسسسلام
سال نو مبارک
انشالله که سال خوبی پیش رو داشته باشید.
قربون پسر شجاع خودم برم من


علیک سلام،ممنون بالاخره این مامان تنبل اومد پیش ما

مامان پارسا
19 فروردین 92 0:58
معلومه از اون شیطوناس

آره واقعا
مامان سونیا
19 فروردین 92 11:46
ای جونم به این قند عسل افرین ثابت کردی که مردی ترس واسه دخملا هاست نه اقایون
ببوس صورت ماهش رو از طرف خاله نسیم جون

ممنون خاله جون آره واقعا یه پارچه مرده از هیچی هم نمیترسه

رها مامان راستین
19 فروردین 92 16:24
آفرین پسر شجاع که از آتیش میپری
maman bahar
25 فروردین 92 2:00
عزیزم
ممنون
خیلی لطف داری عسیسم

خدا همه ی نی نی ها رو سالم نگه داره و لباشون همیشه خندون و دل هاشون همیشه آروم
بازم بهمون سر بزن
امیدوارم در آینده این دوتا وروجک دوستای خوبی واسه هم باشن

ایشالا وامیدوارم