آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

نوروز 92

1392/1/18 14:36
نویسنده : مامان نسی
391 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو مبارک

 

من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم،

نمیدانم چه میخواهی ولی امروز.....برای تو،

برای رفع غمهایت ،برای قلب زیبایت ،برای آرزوهایت،

به درگاهش دعا کردم ومیدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد،

یقین دارم دعاهایم اثر دارد

پـــــــــــــس پذیرای تبریکم باش ای شیرین ترین هستی وجودم

عــــــیــــــــد


جینگیل مامان یک سال دیگه هم گذشت

یک سالی که از شروع تا پایانش کنار هم بودیم چه روزهایی رو با هم سپری کردیم وچه لحظه های شاد وعاشقانه ای رو با هم داشتیم

 

 

وچه حیف این روزهای شیرین به این زودی سپری شدن ورفتن

اما میدانم روزهای دیگه ای که در انتظارش هستیم، روزهای شیرینی برایمان خواهد بود ولحظات شیرین تری را باهم تجربه خواهیم کرد پس به امید روزهای شاد

شکلکهای جالب  و متنوع آروین

پسر ناز من،امسال ما تصمیم داریم که تعطیلات نوروز رو تو خونه باشیم واین 18 روزی رو که خونه هستیم کیف دنیا رو بکنیم

آخه چند وقتیه که نتونستیم 3تایی باهم باشیم و در کنار هم خوش بگذرونیم

واز طرفی میترسیم امسال مسافرت به شما سخت بگذره

چون تحمل نشستن طولانی مدت تو ماشین رو نداری و زود کلافه میشی ودوست داری به همه چی دست بزنی و اولین کیس هم داشبورد بینوا

وبعد فرمون ماشین و در آخر سوئیچ که یهو میگیری تو دستت و1 2 3 میکشی بیرون که خیلی خیلی خطرناکه

از طرفی هم نمیدونستیم تو هواپیما قراره چه کارهایی بکنی یا اینکه تو هتل و جاهای دیگه نکنه اذیت بشی یا ......

به همین خاطر تصمیم گرفتیم امسال رو به دید وبازدید بگذرونیمماچ 

گلم امسال هم سال کبیسه بود یعنی اسفند 30 روز بود ولحظه سال تحویل هم

لحظه تحویل سال

که شما خواب بودی اما من دوست داشتم که لحظه تحویل سال

حتما 3تایی کنار هم باشیم که بد اخلاق از خواب بیدار شدی

ولی همین که شمعهای سفره 7سین رو دیدی خواب از سرت پرید وخیلی شارژ کنار ما نشستی تا سال جدید رو که در انتظارش بودیم رو جشن بگیریم

نوروز مبارک

عزیز دلم نمیدونم چه حسیــه ،اما من هر سال لحظه تحویل سال دلم میگیری نمیدونم از خوشحالی یا............

چه حسیه نمیدونم اما همیشه بغض دارم تو اون لحظه ناب وخاص

وتو اون ساعت برای همه دعا کردم

 شادی روح مادر

 سلامتی تمام پدرها ومادرها

برای تمام فسقلیها

برای همه وهمه وهمه

وشما وبابا رضا هم جای خود دارید ویه دعای ویژه هم برای شما کردم

عاشقتونم

که ایشالا سال خوبی داشته باشید وسال جدید رو این گونه شروع کردیم

92

وبعدش رفتیم عید دیدنی و عشق وحال

تا آخر تعطیلات برناممون همین بود یا مهمون میرفتیم یا مهمون میومد خونمون

با اینکه فکر میکردم تعطیلات کسل کننده ای خواهم داشت اما برعکسش شد یه تعطیلات تووووووووووووووپ وبا حالی داشتیمتشویقلبخندقلب

واصلا گذر زمان واحساس نکردیم و هر  3مون خوشحال از این که در کنار هم بودیم و لحظه های شیرینی رو باهم گذروندیم

واین 18 روز یه سوغاتی به همراه آورد واونم این بود که شما بابایی شدی حسابی و کلا همه چی برات شد بابا

همرا بابا رضا میرفتی بیرون و اگه یه لحظه بابا رضا رو نمیدیدی گوله گوله اشک میریختی تا بابا بیاد کنارت

عزیز دردونه ام این مختصری از خاطرات نوروزمون بود وبقیه خاطراتتو تو پستهای بعدی مینویسم

که چــــــــــــــــه ها کردی

عاشق این ژستتم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤                 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

7سین 92

سیر و سمنو

سنجد و سماغ

سیب، سکه،نون وبرنج

آرتین وباباجون

آرتین وعلیداد

آرتین وبابایی ومیثاق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان پارسا
19 فروردین 92 0:46
نسیم جون خیلی برام جالبه با اینکه ارتباط ما فقط از طریق وبلاگه و فقط عکسای آرتین جون رو می بینم روز به روز علاقه م بهش بیشتر میشه و با دیدن عکساش کلی ذوق می کنم انشالا که حداقل این ارتباط واسه همیشه برقرار باشه .


ایشالا،منم همین حس رو نسب به همه دوستای دارم البته بعضیا خاص ترن بیشتر باهاشون حال میکنم

مامان پارسا
19 فروردین 92 0:50
نگران گذر لحظه های شیرینتون نباش انشالا که لحظه های خیلی شیرین تر در انتظارتون باشه.


ممنون
مامان پارسا
19 فروردین 92 0:56
سلام نسیم جون اگه خواستی واسه تولد آرتین جون تم تولدشو سفارش بدی حتما یه سر به وبلاگ نی نی مد بزن چون قیمتش خیلی خوبه و دقیقا چیزی رو تحویلتون میده که میخواین. البته چند شب بیخوابی کشیدم تا تونستم قیچی کاریها و چسب کاریهاشو انجام بدم ولی به زحمتش می ارزید چون کف همه برید و حسابی لذت بردن .

نی نی مد دستت درد نکنه حتما سر میزنم
امیر مهدی و عمی
19 فروردین 92 10:26
سلام عزیزم
از بابت رمز دار شدن مطالبمون عذر خواهی می کنم دیگه علی رغم میل باطنیمون مجبور شدیم
از اینکه دیر خدمتتون هم رسیدم دوست خوب ببخشششششید
سفره هفت سینتون هم خیلی قشنگه مخصوصا سبزش خیلی جالبه دستتون درد نکنه انشااله همه روزگارتون مثل این چند روز توپپپپپپ توپپپپپ باشه
رمزو خصوصی براتون میفرستم=

ممنون

مامان سونیا
19 فروردین 92 11:58
به به خدا رو شکر که حسابی بهتون خوش گذشته سفره هفت سین تون هم خیلی قشنگ شده انشاالله که سالی پر از شادی و خیر و برکت داشته باشید

ممنون دوست مهربونم

مامان محمد مانی
19 فروردین 92 12:52
قربونش برم چه عکس خوشگلی با بابا رضاش انداخته.
واقیت دقیق یادم نیست ولی یا 12000یا15000 خریدیم.
تو چند گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

14000

رها مامان راستین
19 فروردین 92 16:26
امید وارم سال خوبی داشته باشین سفره هفت سین هم خیلی خوشگل

ممنونم با چشمای نازت نگاه کردی
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
20 فروردین 92 2:47
وای چه هفت سین بامزه ای .به قول روشا جونم چه قدر نی نی اونجاست.وای منو سر شوق اوردی.
خیلی خوشگل شده.آرتین جونم نی نیا رو دست نمیزد؟
سبزه اتم خیلی خوشگله من دنبال همچین چیزی بودم ولی اینجا همش سفالی ساده بود و یه مار.این خیلی خوشگله.

مرسی الهه جون اما 7سین ما کجا و7سین شما کجا
این سبزه ام سلیقه بابا رضا بود همسری داریم ما

خاله نرگس
20 فروردین 92 14:15
نسیم جون سفره هفت سین شما که عالیه. اتفاقا من چند بار نگاهش کردم. خیلی خوشم اومد. دیشب این پستو ندیم. خیلی باسلیقه. ساده و شیکه . من عاشق سفره های ساده ام که توش پر از خلاقیت باشه که مال شما دقیقا همینطوریه. روی ماه آرتین جونو ببوس.

ممنون نرگس جون منم واقعا عاشق چیزهای ساده هستم