آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

شیطنتهای آرتین به روایت تصویر

1391/11/8 13:42
نویسنده : مامان نسی
420 بازدید
اشتراک گذاری

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤           ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

آرتینی در حال دوچرخه بازی

بچم همچین ماهره معکوس سوار میشهخنده

دوچرخه سوار من

قهرمان من        ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

      ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤           ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

آرتین خان ما بعد از کلی زحمت تونسته گردو ها رو از تو کابینت دربیاره وبعدش شوت وپرتاب به  همه طرف

وروجک نازم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اینم کشف جدید آرتین سیم برق

پسرفنی کارمن

مهندس کوچولو

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

بازرسی سالم بودن وسائل برقی خونه روشن خاموش&بالا پایین

مهندس کیفیت من

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

بازدید از ظرف های شربت وروغن زیتون و.....که مبادا بیشتر مصرف شده باشن

اون سبد بیچاره هم روزی پرتغال توش بوده که توست آرتین خان به سرقت رفته وشده صندلی حالا به نظرت او پرتغالای بی نوا کجا رفتن

پسر کنجکاوم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

فرار موقع لباس عوض کردن وبازی با جعبه اسباب بازی

قهرمان من

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

چیدمان جدید کابینت به سلیقه آرتین

پسر خونه دار من

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

ودر آخر سوزاندن موکت توسط این فسقلی

پسر نترس من

پ ن: شرح ماجرا

من عادت دارم هر روز که میام سر کار لباسام مرتب باشه به همین خاطر اکثرا" اتو بیرون میشه وتو برق اونم کجا،پشت رقال لباسها که به این راحتیها قابل دیدن نیست اما هفته گذشته یعنی درست روز 22دی  چند لحظه شما ناپدید شدی وصداتم نمیومد ولی بلافاصله از اتاقت زدی بیرون منم کاری باهات نداشتم که بعد از چند دقیقه بوی سوختگی اومد منم بی خیال چون روی اجاق گاز چیزی نداشتیم اما یهو نگران شدم وشروع کردم به بو کشیدن که این بو از کجا میاد ویهو دیدم بله از دور وبر اتو داره بخار در میاد که سریع اتو رو منهدم کردم تا یه بلایی سر خودت نیاری هم عصبانی شده بودم و هم ترسیده بودم وهی خدارو شکر میکردم که هیچ اتفاقی نیفتاده اما خلاصه همه با من دعوا کردن که تقصیر خودم بوده که اتو رو تو برق میگذاشتم اما من چه بدونم این وروجک اینو از اونجا پیدا میکنه وتازه چطور میتونه روشنش کنه

خلاصه به خیر گذشت وروز از نو روزی از نو 

والآنم با اتوی خاموش بازی میکنی ومدام موکت،فرش،اسباب بازیاتو اتو میکنی 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤           ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان رها
8 بهمن 91 16:07
اوه اوه نسیم جون خدا خیلی بهت رحم کرده که به خودش چیزی نشده فدای یه تار موش موکت ...حتما صدقه کنار بزار فقط خدا میتونه از این وروجکا محافظت بکنه


دم بابا رضا گرم هر روز صدقه کنار میذاره
ولی کلا راست گفتن خدا بچه هارو نگه میداره

مریم مامان محمد مانی
9 بهمن 91 14:53
بله خانمی تقصیر خودته......... کسی که تو خونش یه وروجک مثل بچه های ما داره باید به هر چیزی فکر کنه
ما که اتو مون را تو 100 تا سوراخ قایم کردیم و جالبه که به مانی که میگیم اتو کو؟؟دستمون را می گیره و میره جلوی مخفی گاه و با اشاره به مخفیگاه میگه ایجا


ای بلاچه

مامان آرتین (الهه)
9 بهمن 91 14:55
وااااای خیلی به خیر گذشته که چیزی نشده خیلی شیطون شدی خاله
مامان پارسا
10 بهمن 91 1:51
فکر کنم از همین حالا رشته تحصیلیشو انتخاب کرده ، مهندسی برق .. خیلی خوبه

خدا کنه منم موافقم فکر کنم بچم فنی بشه

✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
10 بهمن 91 2:20
وای خواهر من که قلبم داره از جا کنده میشه خوبه درو از جون زبونم لال به خودش نزده.

نه خدارو شکر فرق کار خوب وبد ومیدونه وهر وقت کار بد میکنی فرار میکنه وخیلی بامزه ذل میزنه به چشمای من

رها مامان راستین
10 بهمن 91 17:00
نی نی شیطون دیگه همه جا رو مرتب میکنی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 بهمن 91 8:22
شیطون خاله همه زندگی مامان رو ریختی به هم

واقعا
عروسک خانوم
24 بهمن 91 20:25
ای جانم غش کردم با این کاراش خطرناکه ارتین خطرنااااااکه