آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

تشنگی وسلام بر حسین

1391/11/9 8:27
نویسنده : مامان نسی
526 بازدید
اشتراک گذاری

                              شکلکهای 
جالب آروین      شکلکهای 
جالب آروین     شکلکهای 
جالب آروین

دردونه مامان عاشق حمومه و هر از گاهی میره سمت حموم وهی میگه

حَمو-حَمو

 که منم ساده زود میبرمش حموم اما نکنه این فسقلی نقشه داره

شکلکهای 
جالب آروین    شکلکهای 
جالب آروین    شکلکهای 
جالب آروین

شکلکهای 
جالب آروین     شکلکهای 
جالب آروین      شکلکهای 
جالب آروین      شکلکهای 
جالب آروین

جونم

عزیزم

شیرینم 

مامان جان نخور اون آب خوردنی نیـــــــستخوشمزه

اینم تفریح جدید گریهآخ

تازه چند روز پیشم زمانی که من داشتم موهام میشستم دیدم صدا میاد که سریع چشمامو باز کردم ودیدم بله تی رو برداشتی و داری زمین حموم رو تی میکشی آخه مامان جان این کارارو تو حموم میکنی پس کجا قراره آب بازی کنیسوالمتفکر

      شکلکهای 
جالب آروین      شکلکهای 
جالب آروین     شکلکهای 
جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان رها
8 بهمن 91 16:09
الــــــــــــــــــــــــــــــــــهی نوش جونت خاله
مریم مامان محمد مانی
9 بهمن 91 14:54
مثل اینکه تو هم امثال مثل من برای نظافت نیروی کمکی داری

آره واقعا فکر کنم 2-3تا نیروی کمکی میخواهم یکی آرتین ونگه داره یکی خرابکاریهای آقارو درست کنه یکی هم خونه رو تمیز کنه



مامان آرتین (الهه)
9 بهمن 91 14:56
الهی قلبونت برم من
امیر مهدی و عمی
9 بهمن 91 19:06
سلام
ای جانمممممممممممم
عاشق این کاراشونم
دوستون داریم
رمزو خصوصی براتون میذارم


ممنون
مامان پارسا
10 بهمن 91 1:47
روحیه گرفتم چون منم به درد شما گرفتارم و هنوز که هنوزه پارسا آب توی وان رو می خوره و همش میگه می خوام جارو بزنم


واقعا پس ماهم حالا حالا برنامه داریم
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
10 بهمن 91 2:22
عین روشا وای اصلا نمیذاره بشورمش فقط انگار همیشه از خشکسالی اومده همش دلش آب میخواد.

ای جونم به نظرت ما بااین وروجکها باید چی کار کنیم

رها مامان راستین
10 بهمن 91 17:04
ای جون بچه ها تو حموم چقدر بامزه میشنعزیزم تشنت بود؟

آرتین خان همه جوره عاشق آبه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 بهمن 91 8:15
خاله جونم اون آبو نخور. آرتینی من اصلا با اسباب بازیهاش تو حموم بازی نمیکنه. فقط یه ظرف برمیداره و آب بازی میکنه.

بابا آرتینم بازی نمیکنی
الی مامی آراد
11 بهمن 91 21:42
قربون این پسر خوشگل و تمیز بشم عزیزم دوچرخت رو به من میدی سواری کنم

بله چرا که نه

مریم
14 بهمن 91 19:51
جیگرتو عزیزم خیلی نازی دوستت دارم هزار تا نسیم جونم خصوصی داری بوسس
سمیه
15 بهمن 91 14:10
سلاااااااااااااام نسیم جون رمز یادم رفته عزیزیم اگه زحمتنی نیست دوباره بفرست
مامان ابوالفضل
19 بهمن 91 13:52
قربون پسمله نانازی
آوا مامان رادین
21 بهمن 91 9:32
به به آرتینی حسابی آب بازی کن و کیفشو ببر. رادین هم عاشق حموم بود وقتی میرفت تو حموم دیگه به زور میاوردم بیرون. حالا دیگه باید به زور بفرستمش حموم.
پگاه مامام آرشیدا
25 بهمن 91 14:57
آرتین جونم خیلی عکسهایی قشنگی داری و مثل همون آبی که توش هستی خودت هو زلال هستی

وای ممنونم خاله پگاه از این جملات زیبایی که نوشتی زلــــــــــــــال