آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

عکسهای خاطره انگیز

1391/7/16 11:17
نویسنده : مامان نسی
651 بازدید
اشتراک گذاری

                       pooh divider

عکسهای جیگری

فشن

آرتین 11روزه خونه مامانی

                       pooh divider

            

                        pooh divider

بابا پولدار

مامانی رسمه وقتی میخواهند اولین بار ناخن نی نی رو کوتاه کنند دایی جون باید یه پولی بگذاره دست نی نی بعدشم پولو صدقه میدن

آرتین 11روزه خونه مامانی وپولی که دایی میثم داده به این فسقلی

                         pooh divider

دست کوچولوپا کوچولو

اینم عکس دست وپای کوچولوی آرتین خان

                         pooh divider

خواب آلود کوچولو

گلم اینجا50 روزه هستی ظهر ساعت 3 عید فطر

بعد از بهبودی حال حاج آقا ما همگی باهم رفتیم بیمارستان تا حاج آقارو ببینیم البته شما تو ماشین موندی وما نوبتی رفتیم پیش حاج آقا

گلم هر وقت این عکس رو میبینم خدارو شکر میکنم که بابت خوب شدن حال حاجی آقا،واقعا راست میگن شما خوش قدم بودی وهستی

                      pooh divider

شکموی مامان

اینجاهم مامان جون برای مریم جون(دختر عمه ام) آش ترش پخته بود چون تو شممش نی نی داشت(سدنا جون )

ولیلا وسولمازجون به شما آش میدادن وشما چه کیفی میکردی(آش شما مخصوص بود چون سرکه نداشت)

                      pooh divider

دانشمند کوچولو

آرتین خان 9ماهه دانشمند میشودبا عینک بابایی

                       pooh divider

شهربازی

مرداد 91-شهربازی انزلی

                         pooh divider

مو فرفری

مامانی خیلی ها میگن چون موهاتو کوتاه کردیم دیگه موهات اینجوری فرفری نمیشه  (مرداد90)

                          pooh divider

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آوا مامان رادین
16 مهر 91 13:35
خیلی عکسهای قشنگی بود مامان نسیم جون


ممنون

مریم مامان محمد مانی
16 مهر 91 13:41
وای خدای منالهی قربونش برم من
نمی دونم از اینکه میگن موهاش دیگه اینجوری فر نمیشه ناراحتی یا خوشحال، اگه خوشحالی که انشالله صاف بمونه ولی اگه ناراحتی : جونم برات بگه ما که موهامون صاف نشد بلکه فر تر هم شد.
من از بچگی چون موهام فر بود عاشق موی لخت بودم ولی حالا که محمد مانی را میبینم که موهاش اصلا حالت نمی گیره فهمیدم موی مجعد چه نعمتیه


مریم جون من اول دوست داشتم موهای آرتینی مثل موی من لخت باشه اما الان دوست دارم موهاش فر بمونه




خاله پگاه
16 مهر 91 15:14
خاله عزیزم فدات شم که تو 11 روزگی هم مثل ماه میمونی ، آخر نمک دونی آرتینی با اون ژست قشنگت


مرسی خاله پگاه

الهه مامان روشا جون
17 مهر 91 0:10
آخی خیلی قشنگ بودن.


ممنون
مامان آرتین
17 مهر 91 11:25
آخی نازی
آفرین مامانی خیلی عکسهای قشنگی گذاشتی

ممنون

الهه مامان روشا جون
17 مهر 91 12:04
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید
روزت مبارك آرتین جونم


وای چه متن خوشگلی الهه جون ممنون

مریم
18 مهر 91 10:14
وای نسیم جون چقدر آرتین تو این عکسا خوردنیه مخصوصا اونجا که آشخورده کاش اینجا بود من یه گاز گنده از لپاش میگرفتم عزیزممممممممممممممم

بوس بوس

پگاه مامان آرتين
24 مهر 91 10:39
سلام عزيزم من دارم همه هم اسماي پسرموجزء دوستاش مي كنم.خوشحال مي شم اگه جوابم بديد ولينكمون كنيد