آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

گلم 14ماهه شد

1391/6/22 8:00
نویسنده : مامان نسی
401 بازدید
اشتراک گذاری

                                        

                                            

گاهی وقتها فکرکردن به آرتینم ناخودآگاه لبخندی روی لبانم میشینه

چقدر زیباست این لبخند وچه دوست داشتنی است این جیگر طلای مامان

عزیزم،نازنینم،خوشگل     ماهگیت مبارک

                                

           جیگرطلای مامان

                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الهه مامان روشا جون
23 شهریور 91 2:29
آرتین جون 14 ماهگیت مبارککککککککککک نسیم جون مرسی بابت رای زحمت کشیدی.
مامان پارسا
23 شهریور 91 18:23
سلام مباركه عزيزم. چه خنده معني داري
آوا مامان رادین
25 شهریور 91 9:05
عاشق این خنده های قشنگ آرتین جونم.
همیشه لبت خندون باشه عزیزم.
مامان نسیم گل امیدوارم همیشه با دیدن آرتین گلت رو لباتون خنده باشه عزیزم. تو بزرگ شدنش، تو موفقیت هاش و برای سلامتش. همیشه و همیشه.


مرسی آواجون بابت متن زیبات بوس بوس

مامان آرمیتا
25 شهریور 91 16:01
عزیز دلم 14 ماهگیت مبارک عزیزم انشالله 120 ساله بشی


ممنون

مامان ابوالفضل
26 شهریور 91 1:04
سلام سلام سلام
عزیز دلم
چهارده ماهگیت مبارک
چقدر من تو رو دوست دارم جیگرم


ممنون نداجون بوس بوس

مامان محمد مانی
26 شهریور 91 14:03
عزیز خاله 14 ماهگیت مبارک گلم. انشالله همیشه در پناه حق موفق باشی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 شهریور 91 9:13
عشقم 14 ماهگیت مبارک.
مریم ( مامان فلفلی
27 شهریور 91 10:35
سلام نسیم جان . شکر خدا و ان شالله همیشه آرتین صحیح و سالم باشه و سایه شما بالای سرش

آرتین عزیزم 14 ماهگیت مبارک

دوستم مطمئن باش من هم به دوستایی چون تو افتخار میکنم و همیشه بهت سر میزنم . من با وبلاگ آرتین کوچولو حال میکنم


مریم جون ایشالا همیشه دنیا بروفق مرادت باشه ودیگه غم تودلت نباشه
الهام مامان آوینا
28 شهریور 91 13:31
اولاٌ که عزیز دلم 14 ماهگیت مبارک. ثانیاٌ ممنون که به سوالم پاسخ داده بودید. ثالثاٌ به نظر شما با این روند صعود و نزول قیمت ها رو سکه بهتره یا طلا؟