آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

شیطونک کوچولوی خونه

1391/6/6 11:10
نویسنده : مامان نسی
481 بازدید
اشتراک گذاری

                        

عزيز دلم چند وقت پيش رفتم و يكم وسايل خريدم براي كابينت ببين خوشت مياد

به

       نظرت

                          چي

                                           ميتونه

                                                              باشه

 

             ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیشخند   نیشخند   نیشخند     نیشخند   نیشخند    نیشخند     نیشخند     نیشخند     نیشخند     نیشخند     نیشخند     نیشخند     نیشخند

شيونك من

ذبل خان

آخيش چقدر جام تنگ بود

 

آب نبات مامان

همه چي آرومه من چقدر خوشبختم

وآب تني دريك روز گرم تابستوني خونه مامان مهين

شالاپ شولوپ آب بازي

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرتین
8 شهریور 91 19:07
الهی قربونت برم خاله جون همه نی نی ها به وسایل وابزارهای آشپزخونه علاقه ویژه ای دارن
مامان پارسا
9 شهریور 91 15:34
سلام. اي جان چه عكساي خوشكلي مخصوصا آبنبات خوردنش خيلي بامزه است.
مامان آرمیتا
15 شهریور 91 18:04
سلام گلکم ما آپیم
الهه مامان روشا جون
17 شهریور 91 1:46
همتون عین همید تو وروجک بازی کم نمیارید. وای چه استخری داری خاله جون.آب بازی کیف داد؟؟؟؟؟؟؟؟
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 شهریور 91 9:32
شیطون بلای خاله تو کابینت چکار میکنی؟ رو سقف ماشین چه میکنی. ماشالله هر روز با نمک تر از دیروز میشی.


سعیده جون بانمک یا شیطون تر

مهدیس
18 شهریور 91 10:31
سلام خاله ازتون میخواستم که کمکم کنین و تو وب کودک من به عکس من (شماره ی 6مهدیس)رای بدین رای گیری از 18شهریور تا دوشنبه 20شهریور ادامه داره روی پسر ماهتونم ببوسید منتظر رایتان هستم