آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

شروع قدمهای رویایی

1391/6/6 8:40
نویسنده : مامان نسی
422 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب  و متنوع آروین   شکلکهای جالب  و متنوع آروینشکلکهای جالب  و متنوع آروین

 

  گل مامان عزیز دردونه مامان دیروز (٠٤/٠٦/١٣٩١) غروب ساعت ٨ اولین شکلکهای جالب و متنوع آروین

قدمهای زندگیشو برداشت

جیگر مامان تو ١٣ماه و١٣روزگی اولین قدمهاشو برداشت

شرح ماجرا:

نازنینم شما طبق معمول از میز جلو مبلی بلند شدی و ظرفی رو که روی میز بود رو برداشتی وهمون جور ٣ قدم به طرف من اومدی ویهو فهمیدی که داری راه میری سریع نشستی زمین و به من خندیدی ومنو نمیگی انگار دنیاها رو بهم داده بودن واز خوشحالی محکم بغلت کردم وحسابی ماچ وبوسه نثارت کردم وشماهم چه کیفی میکردی

    شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین  شکلکهای جالب آروین

گل مامان ایشالا همیشه در راه های خوب قدم برداری

 عزیزکم قدمهایت تا ابد استوار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله سنا
5 شهریور 91 15:13
افرین عزیزم
مامان رها
6 شهریور 91 9:42
ای جونم مبارکه خاله امیدوارم همیشه تو راه راست قدم برداری و موفق باشی
مریم مامان آرتین
6 شهریور 91 10:27
خدا رو شکر نسیم جون خیلی لحظه شیرینی دیدن این لحظه . امیدوارم آرتین جون همیشه با قدمهای استوار و محکم توی زندگیت گام برداری .
سودابه
6 شهریور 91 11:04
دشمنت شرمنده باشه عزیزم قصدم مزاح بود و لا غیر.هی هر دفعه بهت سر زدم باید یه گل بوس جانانه از لپ آرتین خان برام بچینی
مامان آرتين
6 شهریور 91 12:36
ممنون خاله جونا بابت مطالب زيبا ودعاهاي خوبتون
الهه مامان روشا جون
17 شهریور 91 1:44
عزیز دلم تاتی کردنت مبارکککککککککککک
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 شهریور 91 9:34
قدمهای نازنینت مبارک عزیزکم.