آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

عكساي شمال

1391/5/16 14:49
نویسنده : مامان نسی
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

 دوست دارم يكي يك دونه ،چراغ خونه،عزيزدردونه من 

                     آرتين وعكسهاي شمال

                                             دريا وآب بازي

شکلکهای 
جالب آروینموفرفري مامان عاشقتمشکلکهای 
جالب آروین

                                

ترس از آب

شکلکهای 
جالب آروینچهارشنبه صبح اول از آب بازي وبازي باشن وماسه ترسيدي اما بعدش خوشت اومد

عشقم

 

جت اسكي كه ميگن اينه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تاب بازي تو محوطه دهكده

تاب تاب تاب بازي.....

گلم اونقدر بهت خوش گذشت كه باگريه برگشتيم خونه چون نهار نخورده بودي

نفسمي

همه وجودمي

 

شکلکهای 
جالب آروینشماهم اين چندروزه سحر خيز شده بودي(نهايتا تا7.30ميخوابيدي) وصبحها همراه بابايي ميرفتي محوطه وساحل كه منم يواشكي از شما عكس انداختم

ديوونه اين نشستنتم

آرتين وموج

نازدارمن

تخت پادشاهي

شکلکهای 
جالب آروینقربونت برم پاهات اونجا چكار ميكنه لم دادي حسابي

سروصدانكنيد من ميخواهم بخوابم

اينجاهم يه جاي خيلي باصفا نزديك امامزاده هاشم بود كه نهارو اونجاخورديم

جنگل

بقيه عكساتو پستها بعدي شکلکهای 
جالب آروینشکلکهای 
جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان محمد مانی
16 مرداد 91 17:37
دلم حسابی هوس دریا کردا...................... خدارا شکر حسابی بهتون خوش گذشته
خاله مهزاد
17 مرداد 91 9:56
سلام سلام، چه وبلاگی داری خاله... با این عکسای مو فر فری دل مردمو داری می بریااااااا..... بوس بوس مرسی مامان نسیم آرتین جون
مامان فلفلی
17 مرداد 91 10:03
عزیزم نازی چه عکسای خوشگلی معلومه حسابی حال کردی ان شالله همیشه شاد باشین موفر فری قشنگم دوستت دارم بوسسسسسسسس
مامان آرتین
17 مرداد 91 12:09
الهی خاله قربونت بره عزیزمکلاهت خیلی باحاله جیگر طلا ایشالا همیشه شاد باشی گلم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 مرداد 91 12:40
ای جونم چه حالی کردی پسر گلم. همیشه شاد باشی
عروسک خانوم
18 مرداد 91 16:00
سلام ممان نسی سفر بخیر منم نینی بردم سفر مشهد کلی معنویش کردم اومدم
الهه مامان روشا جون
19 مرداد 91 15:33
وای دلم خواست.از عکسا معلومه خیلی خوب بوده و به گل پسری خوش گذشته.خدا رو شکر عزیزم. ایشالا همیشه لبت خندون باشه
آوا مامان رادین
22 مرداد 91 15:11
آرتین جونم همیشه به سفر و دریا و آب بازی. عکسهاتم که خیلی خیلی قشنگ بود مثل خودت عزیزم. اون پست رو تاب که منو کشته نانازی.
مامان ابوالفضل
25 مرداد 91 5:14
مو فرفری دوستت داریم
خاله پگاه
25 مرداد 91 15:00
الهی فدای پسر بانمکم که این همه دوست داشتنی هستی نسیم جون از وبلاگت خیلی استفاده میکنم و خیلی مفیده
مامان پارسا
26 مرداد 91 2:25
سلام من كه دلم آب شد عكساي آرتين جون باز نشد فردا دوباره سر مي زنم. پارسا تو مسابقه كودك خواب الو تو وبلاگ كودك من شركت كرده از شنبه راي گيري شروع ميشه با يه راي به برنده شدن پارسا كمك كنيد.ايشالا هميشه خوش باشين.
سودابه
31 مرداد 91 4:07
ای بابا هی نشستیم و نشستیم بلکه یکی بیاد اما نیومددوره آخر زمانه!! این شد که چادر چاقچور کردیم و با گیس سفید راه افتادیم اومدیم وب به وب بگیم عیدتون مبارک.اره آناجون اینطوریاست .اما نزار ارتین بفهمه بد آموزی داره
امیر
7 شهریور 91 12:47
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........