آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

دلتنگی مادرانه

1390/10/26 9:35
نویسنده : مامان نسی
655 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگه مامان دی ماه-ماه خیلی خوبی برای مابود

چون تواین ماه شما تونستی برای اولین بار بچرخی-تونستی کوچولو بشینی اوایل چند ثانیه بود اما الان بدون کمک بالش میتونی 5دقیقه بشینی

یا اینکه تواین ماه شروع کردی به خوردن غذاهای خوشمزه

پس اوایل دی ماه- روزهای خوبی برای ما بود اما روزهای اخر دی ماه نه

عسلم مرخصی 6 ماهه من تا 22 دی ماهه بوداما شانس اوردیم 23-24 هم تعطیله اما من باید از 25 یعنی 1شنبه شمارو بگذارم پیش مامانی و برم شرکت واااااااااااااااااااااااااای خدایا چقدر سخته این کار

گلم الان چند روزه که ذهنم مشغول این قضیه است که چی کار کنم وکاری جز گریه کردن ندارم

اوایل تصمیم گرفتم که دیگه شرکت نرم اما همه منصرفم کردن که این کار اشتباهه و مامانی وبابارضا هم گفتن یه چند وقتی برم اگه دیدیم نمیتونیم دوریه همدیگرو تحمل کنیم اون وقت استعفا بدم ودوباره باهم باشیمniniweblog.com

قشنگم الانم که دارم این مطالبو برات میذارم اشک تو چشام جمع شده

راستی من باید نزدیک300سی سی شیر برات بدوشم تا فردا گرسنه نمونی اما شما امروز همچین اشتها  باز کردی که نگو الانم بیدار شدی وشیر خواستی وسیر نشدی واونقدر بی تابی کردی وداد زدی که مجور شدم 50 سی سی ازشیرای دوشیده شده رو بدم بهت تا بخوری  تازه 100سی سی هم ظهر مامانی بهت داد بخوری تا به نبودن من عادت کنی ولی همچین شما ذبلی که نگو

هم اون 100سی سی شیرو خوردی وهم اومدی توبغل من وبعداز خوردن میمی خوابیدی

پسرم خیلی خیلی دوست دارم بدون مامان شمارو با هیچی هیچی تو این دنیا عوض نمیکنه

www.smilehaa.org

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رها
26 دی 90 13:55
سلام نسیم جون عزیزم درکت میکنم که چه حالی داری پارسال هم من این حال رو داشتم ولی الان دیگه جون سخت شدم گلم نگران نباش هر دو به وضعیت جدید عادت میکنید مطمئن باش
مامان ماهان
6 بهمن 90 10:13
مطمئن باش که مامانی ازش حسابی مراقبت میکنه