آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

اولین سفر

1390/7/24 15:36
نویسنده : مامان نسی
696 بازدید
اشتراک گذاری

اسمشو نمیتونم بذارم مسافرت چون فقط چند ساعت راهه به همین خاطر میگم اولین سفر یااولین ماشین سواری طولانی

گلم من چند وقتیه می خواهم برد قیدار برای گرفتن مدرکم ولی فرصت نمیشه یا من کاردارم یا مامانی نیست ولی بالاخره امروز قراره با بابایی بریم اما مامانی نمیاد چون کمردردش هنوز خوب نشده

ساعت٨:٣٠ بابایی اومد دنبال ما وباهم رفتیم بسمت قیدار

عزیزم این اولین ماشین سواریه طولانیه شماستniniweblog.com

ومن نگران بودم که نکنه تو ماشین اذیت بشی وبی تابی کنی

اما شما یه کوچولو توبغل من بودی بعدش خوابیدی تاقیدارniniweblog.com

کارمن قراربود زود تموم بشه اما١ساعت طول کشید منم وسط اومد پیش شما ویکم به شماشیر دادم تازیاد بابایی رو اذیت نکنی تازه پوشکتم عوض کردم تا سرحال بشی وبا بابایی بازی کنیniniweblog.comniniweblog.com

 

اماگلاب به روتون وقتی که داشتم برمیگشتم دیدم واااااااا شما داری گریه میکنی وبابایی داره جای شمارو عوض میکنه وشماهم همچین سنگ تمام گذاشته بودی که نگو  فکر کنم شما از خجالتت داشتی داد میزدی مامانیم

گلم موقع برگشتنم باز شما خوابیدی تا خونه

عسلم نشون دادی که مرد سفری ومیتونیم باخیال راحت ١مسافرت بریم

راستیی نانازم امروز شما مرد مرد شدی هفته پیش شماروبردیم وختنه کردیم وامروز درست بعذاز ١هفته حلقه جوجوت افتاد وهم شما وهم من راحت شدیم

پسرم من هم نافت ونگه داشتم وهم میخواهم حلقه جوجوتو نگه دارم تا بعدها کادوniniweblog.comبدم به خودتچشمک که ببینی چه مامان باسلیقه ای داریniniweblog.com

                            

                           niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه مامان الينا
25 مهر 90 9:06
سلام ‌آرتين جونم مباركه مرد شدنت عزيزم ان شا ا.. هميشه تو همه مراحل مرد شدنت را ثابت كني .
مامان ابوالفضل
25 مهر 90 22:48
سلام سلام سلام اولین سفر مبارک اونم اولین سفر سه تایی گرفتن مدرک هم مبارک در ضمن مهم ترین چیز مرد شدن پسمل مبارک
سعیده مامان آرتین
27 مهر 90 10:01
مبارک باشه همه چیت پسر طلای خاله. هم مرد شدنت هم مسافرتت و هم مدرک مامانت