آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

3ماهگی آرتین خان

1390/7/23 0:28
نویسنده : مامان نسی
714 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان ،خوشگل مامان ،نازدار مامان ٣ماهگیت مبارکماچ

گلم امروز ٣ماهه که خداشمارو به ماهدیه داده ومن از داشتن ١فرشته کوچولوی فرشتهمامانی از خدا ممنونم

پسرم امروز ٣تااتفاق رخ داد که برات مینویسم

جیگرمامان چندروزیه کمرمامانی دردمیکنه وما ازصبح تا شب اونجاییم امروز که جمعه است ساعت ٩همراه بابارضارفتیم اونجا وحوالیه ظهر موقع عوض کردن پوشک شما گلاب به روتون حسابی مایه گذاشتین وسرتا پای مامان ونجس کردیی بعدشم من با خنده شمارو دعوا میکردم وشما هی به من میخندیدینیشخند

اتفاق دوم هم این بود که امروز من عروسی دعوت بودم و٢دل بودم که برم یانه واگه برم شمارو چی کارکنم وبالاخره تصمیم گرفتم شمارو ببرم ولی نزدیک رفتن شما خوابیدی ومن با نگرانی فراوان شمارو خواباندم پیش بابارضا ساعت٤:٤٥ من از خانه خارج شدم وساعت ٦:١٥ هم برگشتم خانه ودیدم شمابیداری وبابارضا گفت ساعت ٥:١٥ ازخواب بیدار شدی و٦٠سی سی شیری راکه برایت آماده کرده بودم را خورده بودی وبعدبازی کرده بود تا اینکه منو دیدی وزدی زیر گریه گریهمثل اینکه تازه یادت افتاده بود که من پیشت نبودم

واتفاق سوم اینکه شب ٣تایی باهم رفتیم بیرون واولین باری بود که بابارضا شمارو باکالسکه میبرد بیرون وحسابی خوشش اومده بود

گلم ٣ماهیت مبارک که ٣تا اتفاق باحالم رخ داد دوست دارم ١دنیاقلب

اینم چندتا عکس از آرتین تو ٣ماهگیش

ارتین

ارتین

آرتین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان رها
23 مهر 90 12:29
ممنون عزیزم راست میگی فندق توهم شبیه خودته نازومامانی