آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

حرفهای خوشمزه

1394/8/17 8:8
نویسنده : مامان نسی
549 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش عمه یاسی و مهین جون اینها اومده بودن خونمون که شما وسطها با پرنیان دعواتون شد چون پرنیان بااسباب بازیات اشتباهی بازی میکرد و او نا رو اشتباهی جای دیگه میگذاشت

که شما عصبانی شدی و بابا رضا اومد پیشت وگفت آرتین بابا چرا با پرنیان دعوا میکنی وشما گفتی:آخه برای من مسئولیت داره جمع کردن اینا

  شکلکهای جالب و متنوع آروین 

عاشق لباس پلیست هستی وطبق معمول لباس پلیست تو تنت بود وخواستیم بریم سوپری دیدیم داری لباساتو عوض میکنی که گفتم مامان جون 

میتونی با این لباسات بیایی برگشتی میگی مامان خیلی ممنون که اجازه دادی با این لباسام بیام ممنون مامان عزیزم خیلی دوست دارم

شکلکهای جالب آروین

چند وقتی میشه که بابا رضا به خاطر کاراش شبا دیر میاد خونه وشما اصلا در این مورد حرفی بامن نزدی

اما چند روز پیش رفتی کنار بابات و آروم بهش گفتی بابا شما شبا دیر میایی ،من و مامان تو خونه تنها میمونیم(من قربون اون احساس مسئولیتت بشم)

داشتی با، باباجون تلفنی صحبت میکردی که باباجون پرسید مامانت خوبه شما گفتی آره-بعدش خیلی بامزه وجدی گفتی بابام خوبه تعجب

26,27 شهریورماه همراه عمه ها ودختر عمه های گلم دست جمعی رفتیم تهران خونه خاله طلا که حسابی بهمون خوش گذشت 

زمانی که برگشتیم خونه بابا رضا پرسید آرتین کجا رفتی؟شما هم گفتی رفتم خونه خاله ،خیلی هم خوش گذشت بوس

شکلکهای جالب 
آروین

میخواهی بگی وایسا زبونت نمیچرخه ومیگی(وای بـِس تا)

     

1394/06/28 با مامانی صحبت کردم ومامانی گفت صبح مهد نرفتی و همراه بابایی رفتی باغ،ظهر بهت زنگ زدم ومیپرسم آرتین مامان چرا مهد نرفتی

برگشتی میگه 5شنبه میخواهم برم مهد امروز که 5شنبه نیست

پ ن:جالب اینجاست که 5 شنبه ها اصلا مهد نمیری

      

داشتی با موبایلم بازی  subway surf (به قول خودت قطار و سکه) میکردی که خیلی هم خوب بازی میکنی که چند بار سوختی و منم شیطنتم گل کرد و گفتم

داری میبازی والان نوبت منه بازی کنم که شما یهو گفتی میخواهم انگری برد بازی کنم آخه انگری برد نمی باخه(منظورت نمیبازه بود)

                    

تو کلاس پیلاتس  مربیت آقای حسنی از همه اسمشونو پرسیده بود که شما خودت رو  آرتین خان معرفی کردی بودی که الان همه دوستات تو کلاس  شما رو آرتین خان صدا میکنن

         شکلکهای جالب آروین​      شکلکهای جالب آروین     شکلکهای جالب آروین

 واین شیرین زبونیا هر روز شیرین تر و بامزه ترمیشه.......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
فاطمه
3 آذر 94 10:24
آرتين جون مي بينم كه واسه خودت مردي شدي و مامان و مي بري مسافرت عزيزم خيلي شيرين زبوني