آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

گل پسر 49 ماهه من

1394/5/22 10:15
نویسنده : مامان نسی
510 بازدید
اشتراک گذاری

 

نمی دانــم چـــــــــرا . . .
بیــن ایــن همــه آدم
پــیــله کــرده ام 
بــه " تــــو " !! 
شــایـــد 
فــقط با تــو
پــروانــه می شـــوم .

            

معجزه 49 ماهه من

تمام زندگیم رو فدای تمام لحظه هایی میکنم که همراحت هستم

عاشقانه دوستت دارم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

عاشقانه با من باش

عشق فقط کنار هم بودن نیست

عشق فقط حرف عاشقانه نیست

عشق فقط ظاهر نیست

عاشق که باشی

حتی اگر نباشم

تو عاشقانه با منی

عشق یعنی من و تو......ماورای تمام فاصله ها

                                                                                                                                             

پسندها (1)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.