آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

جشن 3.5 سالگی

1393/10/22 15:48
نویسنده : مامان نسی
598 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

تربچه مامان امسال همون جور که میدونی اون تولدی که من میخواستم رو نتونستم برات بگیرم 

2بار جشن وکیک وتولد داشتیم اما تو هیچ کدوم از جشنها مهمون کوچولو نداشتیم 

که بالاخره تو دی ماه یه جشن کوچولو گرفتیم با مهمونای کوچولوی ناز(محمد حسین،ارشیا ومهبد)

وااااااااااااای خدای من چقدر بهتون خوش گذشت

حسابی به خودتون خوش گذروندید وحسابی خندیدیدو رقصیدید

وبالاخره موقع کیک بریدن حسابی به خودتون خوش گذروندید چون هر 4تاییتون افتادید رو کیک

وهمتون مراسم کیک برون داشتید

دست همگیشون درد نکنه

خاله ندا که تو تولدت یه شلوارک ناز داده بودن اون روز هم یه تخته وایت برد

خاله سمیرا یه تفنگ خیلی گنده با حال که حسابی باهاش حال کردی 

وخاله الهام هم یه ساعت مچی انگیری بردز

وخاله مهسا جونم یه بلوز خوش گل بن 10 که از اون روز مدام اون لباس تنته ودرش نمیاری

نازنین پسرم آرزویی ندارم به جز شاد بودن تو

اول تو رو به خدا و باز به خدای بزرگی که تو رو به من هدیه داده میسپارمت

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

جیگرای من

همیشه بخندید تربچه های من

این بلوز خوشگل رو هم خاله مهسا و مهبد جون برات آورده بودن که همون لحظه سریع پوشیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.