آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

پسر41 ماهه من

1393/9/22 10:56
نویسنده : مامان نسی
526 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                     Glitter Bear Divider

                                                                         صبح نو

                                                                       نگاه نو

                                                                                  روز نو

                                                                                           مــــــبارك

گل ناز من بيدار شو و به دنيا سلام كن و نفسي عميق بكش

هوا مال ماست

آرامش، مهرباني، لبخند، اميد، زندگي مال ماست

وقتي

لبخند روي لبهايت مي شكفد

عاشقانه سر سجاده دلم ميگـــويَم:

خدايا شكر كه هميشه پناه مايي واينهمه نعمت را براي ما آفريدي 

هزاران مرتبه شكر بابات اين همه نعمات زيبا

پسر نازم زندگي ات مالامال از شادي وتندرستي وسرزندگي

41 امين ماهگرد زندگيت به خير وشادي

                                                                                                    

 

حرفها وكارهاي بامزه

پسرگلم تازگيا خيلي بامزه شدي و خيلي كارها وحرفهاي جالبي ميزني

چند روز پيش با هم رفته بوديم بيرون و يه قُـلك شكل ماشين ديدي وخيلي خوشت اومد ومنم برات خريدم 

وچون موقع نهار بود شما حوس كباب كردي وبا هم رفتيم كبابي واونجا ماشينتو گذاشتي رو ميز وكلاً فراموشت شد ومنم يواشكي برات برداشتم

وموقعي كه اومدم خونه ازت پرسيدم آرتين مامان ماشينت كو گفتي نميدونم گفتم كجا گذاشتي گفتي نميدونم گفتمگم كردي گفتي نميدونم گفتم حالا چيكار كنيم گفتي اشكال نداره دوباره ميخرم 

خيلي جالب هر باري هم كه ميگفتي نميدونم سرشونه هاتو مي انداختي بالا خندونک

واي منو نميگي نميدونست بهت بخندم ماچت كنم يا...... 

چند شب پيش خونه ماماني اينها بوديم وميثاق شارژر لپتابشو يه كوچولو زد به گوشه لپت

وشما خيلي جدي برگشتي ميگي ميثاق بيا بريم اون اتاق يواشكي تو گوشم بگو آخه چرا (زدي تو صورتم)بوس

چند شبه موقع خواب حسابي برنامه داريم چون شما ميايي پيش ما ميخوابي وبه بابا رضا ميگي بيا باهم نقشه بكشيمتعجب

بابا رضا ميگه چه نقشه اي ميگي نسيم جونو قيلي قيلي كنيم(قلقلك بديم)

وبعد نسيم جونو ديش ديش كنيم( مشت بازي)

نسيم جونو خار خار كنيم(پشت منو ميخوارونيد)

نسيم  جونو محكم بوسش كنيم و...............محبت

خيلي دوست دارم بعضي شبا ميايي وپيش ما ميخوابي يه شب گفتي نسيم جون بيا تو بغلم بخواب ومنو محكم بغل كردي تا بخوابيمبوس

يه شبم گفتي نسيم جون بيا رو دست من بخواب منم از دلم نيومد سرمو بذارم رو دستت وگودي گردنم رو گذاشتم روي دستت وبه اون منوال يكم با هم خوابيديممحبت

عزيز دلم اينا يه كوچو از شيرين زبونيا وشيرين كارياته عاشقانه دوست دارم

پسندها (4)

نظرات (4)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
پگاه مامان آرتین
24 آذر 93 11:46
عزیزم همیشه سالم وتندرست باشی دوست دارم پسر گلم .مامان ببوسش ممنون خاله پگاه جوونم
مامان زينب و خاله جون
24 آذر 93 13:43
سلام آفرین به این پسل مهربون و زرنگ ممنون خاله زينب مهربون
مامان فرنيا
25 آذر 93 13:39
عزيزم 41ماهگي ات مبارك ايشالله 41سالگي ات ممنون
مامان فرنيا
25 آذر 93 13:57
چقدر شيرين زبان شدي گل پسر ماشالله ممنون خاله جون مهربون نازمن