آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

پسرك 38 ماهه من

1393/6/22 9:23
نویسنده : مامان نسی
596 بازدید
اشتراک گذاری

بوي پاييز مي آيد هوا پر شده از آرزوهاي قشنگ كه براي عزيزانم به باد سپرده ام

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسركم حواست هست يك تابستان ديگر هم گذشت و هيچ معجزه اي نشد،
حالا بايد دوباره دل خوش كنيم به آمدن پاييز
يك پاييزخوشرنگ كه زرد ونارنجي نباشد،
به پاييزي كه دلت نگيرد وغروبش غم نداشته باشد  وتوي پس كوچه هايش بغض نباشد
پاييزي كه مهر و آبان و آذرش تو را ياد هيچ خاطره خيسي نياندازد
و دل كندنش آسانتر از دل بستنش باشد
يك پاييز دوست داشتني كه شايد مال من وتو باشد،
ميمانيم به اميد پاييزي كه تمام روزهاي شادي و سرزندگي باشد
به اميد پاييزي كه وقتي به آخر رسيد جوجه اي از جوجه هايمان كم نشده باشد
 
پسندها (6)

نظرات (7)

عمه جون و عمه مریم(ملم جون)
28 شهریور 93 2:39
سلام عزیزم خوبید؟ ماشاله گل پسری چقدر بزرگ شده خدا حفظش کنه
مامان زينب و خاله جون
31 شهریور 93 13:41
نسیم کم کم داری فیلسوف میشی من كشف نشدم دارم فنا ميرم تو اين شركت
پگاه مامان آرتین
1 مهر 93 13:39
عزیزم مبارکه.چه عسلی شدی عزیزم.نسی جون اسپندبراش دودکنه.ماشالا هرروزنازترمی شه
مامان فرنيا
5 مهر 93 9:04
مامان آرتین
6 مهر 93 8:22
ماشالله گل پسری آقایی شدی ها واسه خودت. 38 ماهگیت مبارک
پگاه
15 مهر 93 8:54
پسر گلم مهرماه و 38 ماهگیت مبارک باشه و مثل همیشه گوله نمکی. نسیم جون ببوسش خیلی دلم برای شیرین زبونیاش تنگ شده
مامان مریم و بابا علی
15 مهر 93 10:44
وای نسیم جونم چقدر دلم براتون تنگ شده بود . خدا رو هزاران شکر واسه داشتن همچین گل پسری ببوسش به جاخاله مریم دوستتون دارم همیشه و همه وقت