آرتین آرتین ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

آرتين شیرینی زندگی مامان وبابا

كوچك مرد 34 ماهه

1393/2/29 8:56
نویسنده : مامان نسی
376 بازدید
اشتراک گذاری

 تقديم به بابا رضا و باباي مهربونم

پدر لطف خدا بر آدميزاد .پدر كانون مهر  وعشق و امداد

پدر مشكل گشاي خانواده .پدر يك قهرمان فوق العاده

پدر آموزگاري بي مواجب .بدوشش كوله باري از مخارج

پدر سرخ ميكندصورت به سيلي. رخ فرزند نگردد زرد ونيلي

پدر يك داستان نانوشته. پدر همراه مادر در بهشته

خوشا آنان پدر در خانه دارند درون خانه يك پروانه دارند

        :iconpink-mplz: :iconpink-aplz: :iconpink-nplz: :iconpink-iplz::iconpink-tplz::iconpink-rplz: :iconpink-aplz:

خوشبخت كسي است كه شكوه رفتارش آفريننده لبخند زندگي در چهره ديگران باشد

  پسر  شکلکهای جالب و متنوع آروین  ماهه من 

نازنينم

من به بهشت سَرک می کشم وقتی تو سرتو ميزاری روی قفسه سينه ام و آروم ميزنی روی شونه هام.

من شاد ميشم وقتی تو يهو میپری تو بغلم و بوسم می کنی.

من ذوق مرگ ميشم وقتی تو با صدای بلند می خونی الاكلنگ وتيشه دوست دارم هميشه.

من غش و ضعف می کنم وقتی تو به خودت ميگي دكتر آرتين.

من نميتونم نازتو نكشم وقتی تو دستای نازتو ميزاری رو لپام و عینه یه گربه ی لوس خودتو جا میدی تو بغلم .

من نميتونم جدی باشم وقتی تو بعد از كار اشتباهت میگی ببخشید. 

من سرمست میشم وقتی تو با خریدن یه دونه آدامس هم شاد میشی .

من عاشق تر میشم وقتی تو واسه عکس ژست می گیری.

من غش و ضعف می کنم وقتی تو موقع خروج از پارکینگ به باباییت فرمون میدی .

من غمگین میشم وقتی تو خوب غذا نمی خوری.

من آرزومه که تو اسباب بازی هاتو حداقل يك بار با دل سير بازي كني قبل از خراب کردنش.

من قلبم به درد میاد وقتی تو در حال بازی زمین می خوری و زخمی ميشی.

من نفــس میکشــم چـون تو هستی .

من خـــدا رو هــزاران هزار بار شكر ميكنم برای اينكه به من فرصت ديدن و حس کردن این لحظات 

شاد و ناب مادرانه   رو به من داد

محبتشير مَــردَم 34 ماهگيت وروز مَردتچشمک مباركت باشهمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 9:12
متن زيبايي بود ممنون كه ما را در خواندنش شريك كرديد ايشالله همه پدر و مادرها سلامت باشن ممنون ايشالا
مامان پارسا
3 خرداد 93 1:06
خانمی عکسای خوشکل آرتین رو یکی یکی رو می کنید .
مامان رها
3 خرداد 93 17:31
مبارک ارتین جون به به چه خوش تیپ شدی پسر مامان جون براش اسفند دود کن آخی نازی ماهم اینقدر را که شما فکر میکنید بی کار نیستیم ولی واسه همه کارامون برنامه ریزی داریم من که تحقیق وپروژم زیاده ولی خدا روشکر با حضور راستین به همشون سعی میکنم برسم
مامان فرنيا
7 خرداد 93 9:24
سلام براي مطلب جديدت نميتونم نظر بگذارم با اينكه از منوي كاربريم ميام پيشت تا حالا اينگونه به واژه ها نگاه نكرده بودم زيبا بود نميدونم مشكل از كجاست آرهمنم خيلي از اين متن خوشم اومد به همين خاطر گذاشتم تو وب آرتين هم براي دوستان گلم وهم براي آينده آرتين